Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvaaja ananasmurskatölkille?

Vierailija
21.04.2022 |

Eli ihan hölmöä, kysyn kun en ole itse keksinyt mitään järkevää.
Söin ennen korona aikaa kun ei oltu etätöissä usein eväänä ananasmurskatölkin.
Muutekin sellasta oli näppärä kuljettaa käsilaukussa välipalana.

Olen koittanut keksiä tälle korvaavaa tuotetta mutta mitään vastaavaa ei tule mieleen.
Jatkuva säilykkeiden nauttimininen ei liene terveellistä.
Kaloreiden pitäis osua samoihin ja hintaa ei saa olla enemmän.
Esim. Pähkinät ei tästä syystä käy. 😄

Tuleeko mieleen jotain?
Tuoreet hedelmät pilaantuu kassiin helposti.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kauppaan ja valitsee sieltä mitä tahansa, mitä myydään huoneenlämmössä. Eli mikä tahansa hedelmä, juures tai kuivaruoka

Vierailija
42/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, keskivartalolihavuus yleensäkin aiheuttaa rasvamaksaa koska rasva on kertynyt sisäelinten ympärille.

Enkä ole langanlaiha.

Kiasus mua suorastaan jo huvittaa tämä keskustelu. Olisi mukava tavata teidät kaikki. 😄 Ap

Lihavuus ei aiheuta rasvamaksaa, vaan se millä se lihavuus on hankittu. Hedelmäsokeri on vahingollisin aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset osta mikroruokia? Moni ruoka on niin pienessä rasiassa, että mahtuu ihan hyvin käsilaukkuun. Nuo pienemmät rasiat ovat kohtuuhintaisia ja ovat kumminkin ihan oikeaa ruokaa toisin kuin ananasmurska.

Mikroruuat oikeaa ruokaa??

Söin kerran eräässä arvostetussa lounasravintolassa savulohipastaa, jossa pastat olivat suorastaan räjähtäneet rikki siinä lämpölaatikossa. Sitä syödessäni tajusin, että olin syönyt samaa ruokaa useita kertoja parempilaatuisena eli HK Vian mikroruokana.

Vierailija
44/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, keskivartalolihavuus yleensäkin aiheuttaa rasvamaksaa koska rasva on kertynyt sisäelinten ympärille.

Enkä ole langanlaiha.

Kiasus mua suorastaan jo huvittaa tämä keskustelu. Olisi mukava tavata teidät kaikki. 😄 Ap

Missään muualla kuin ulkona sua ei voisi tavata, koska kahville et lähde, jos ei kukaan tarjoa sulle pihi-kustaa.

Vierailija
45/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole langanlaiha.

Tavataan vaan. t. Panaani

Vierailija
46/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen hedelmäsoseet. Myös helppo kuljettaa mukana.

En ottaisi töihin mitään tölkkejä lasi/metalli, koska meillä ainakaan töissä ei ole koerrätystä järjestetty enkä jaksa roudata kotiin. Laita vaikka jugurttia ja hedelmäpaloja purkkiin,

Vierailija
47/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kevyt lounas, jos et tosiaan muuta syö

No tämä. Siis mikä idea kantaa mukanaan jotain tuollaista evästä, josta ei tule kuin vihaiseksi? Ja vieläpä pelkkää sokeria.

No, mutta jokainen tyylillään, eihän se minulta ole pois vaikka näännyttäisi itsensä nälkään.

En syö töissä ollenkaan, koska siitä kiireellä mutustamisesta ei saa muuta kuin vatsavaivat ja ketutuksen. Syön ennen töihin menoa ja töiden jälkeen.

Vierailija
48/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole langanlaiha.

Lihavuus ei aiheuta rasvamaksaa, vaan se millä se lihavuus on hankittu. Hedelmäsokeri on vahingollisin aine.

Fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa jos sitä saadaan liiallisena esim. sokeristen limonadien tai karkin kautta. Hedelmissä luontaisesti esiintyvä fruktoosi ei toimi näin, paitsi tietty karppaajien mielestä. Koskaan en ole fruktoosia ja rasvamaksaa käsittelevissä artikkeleissa nähnyt, että hedelmien syöntiä kehotettaisiin välttämään, vaan aina on puhe nimenomaan sokerisista juomista, glukoosi-fruktoosisiirapista ym tuotteista. Karppaajat/ketoilijat vaan on kääntäneet tämän siten, että kaikki fruktoosi on pahasta.

Vierailija
49/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen hedelmäsoseet. Myös helppo kuljettaa mukana.

En ottaisi töihin mitään tölkkejä lasi/metalli, koska meillä ainakaan töissä ei ole koerrätystä järjestetty enkä jaksa roudata kotiin. Laita vaikka jugurttia ja hedelmäpaloja purkkiin,

Kyllä noi vauvojen hedelmäsoseet on nykyään pusseihin pakattu, ei montaa ole enää lasipurkissa. Mulla on 3 lasta ja en ole ikinä ostanut lasipurkissa olevaa lastenruokaa, jos on ollut tarve ostaa, niin pussin olen ottanut.

Vierailija
50/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annospuuropussit.

Vierailija
51/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanruokapusseja

Vierailija
52/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole langanlaiha.

Fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa jos sitä saadaan liiallisena esim. sokeristen limonadien tai karkin kautta. Hedelmissä luontaisesti esiintyvä fruktoosi ei toimi näin, paitsi tietty karppaajien mielestä. Koskaan en ole fruktoosia ja rasvamaksaa käsittelevissä artikkeleissa nähnyt, että hedelmien syöntiä kehotettaisiin välttämään, vaan aina on puhe nimenomaan sokerisista juomista, glukoosi-fruktoosisiirapista ym tuotteista. Karppaajat/ketoilijat vaan on kääntäneet tämän siten, että kaikki fruktoosi on pahasta.

Ei pidä sulkea silmiään ja kuvitella, että hedelmien sokeri olisi jotain erilaista ja haittaamatonta.

Vierailija
53/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananastölkki on hyvin epäterveellinen, kuinka saat sen pureksittua? No eipä tartte kierrättää.  Kun olet kovaan ruokaan tottunut, kävisikö pakoputki, pyörän kettingit tai sateenvarjon piikit?

Vierailija
54/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole langanlaiha.

Ymmärrän täysin sinun luulosi, perustathan tietosi joihinkin artikkeleihin.

Vierailija
55/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan maksalaatikon laatikkoa, se on mukavan rapeaa.

Vierailija
56/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni raejuustopurkin sisäfoliolle. On kevyttä!

Vierailija
57/57 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvin vähäruokainen, saattaa ketsuppipurkin kannen sisäkansikin riittä!