Korvaaja ananasmurskatölkille?
Eli ihan hölmöä, kysyn kun en ole itse keksinyt mitään järkevää.
Söin ennen korona aikaa kun ei oltu etätöissä usein eväänä ananasmurskatölkin.
Muutekin sellasta oli näppärä kuljettaa käsilaukussa välipalana.
Olen koittanut keksiä tälle korvaavaa tuotetta mutta mitään vastaavaa ei tule mieleen.
Jatkuva säilykkeiden nauttimininen ei liene terveellistä.
Kaloreiden pitäis osua samoihin ja hintaa ei saa olla enemmän.
Esim. Pähkinät ei tästä syystä käy. 😄
Tuleeko mieleen jotain?
Tuoreet hedelmät pilaantuu kassiin helposti.
Kommentit (57)
Kuivahedelmät, myös ananasta saatavilla. Energiapatukat pähkinöistä ja hedelmistä.
Keitetty kananmuna oli minusta hyvä vinkki: kulkee helposti mukana, pitää nälkää takuulla paremmin kuin ananas, on terveellinen eikä sisällä hirveästi kaloreita. Halvempikin kuin ananasmurska.
Mites ihan tuore ananas? Sinänsä paremman makuinen kuin tölkissä oleva, kun tuoreessa ei maistu metalli....paitsi jos tykkää metallin mausta.
Kiitos! Miten mä oon tässä iässä jo unohtanut nuo vauvojen soseet!
Keitetty kananmunakin mulla on ollut kyllä usein mukana mutta nekään ei säily jos unohtuu kassin pohjalle!
Ehdottakaa vaan jos tulee vielä jotain mieleen!
Ap
Suu ei valitettavasti kestä tuoretta ananasta ja siinä on tuo säilyvyys/kuljetus ongelmakin. Ap
Omenat eivät kyllä laukussa pilaannu päivässä eikä edes parissa.
Rusinat myös käteviä.
Aika kevyt lounas, jos et tosiaan muuta syö
Vierailija kirjoitti:
keitetty kananmuna
Olisin itsekin tätä ehdottanut, mutta kun ap haluaa nimenomaan sokeria. Kananmunassa ei sitä ole.
Taidat olla aika vähävarainen, jos noin onnettomasti joudut syömään.
Vierailija kirjoitti:
Aika kevyt lounas, jos et tosiaan muuta syö
No tämä. Siis mikä idea kantaa mukanaan jotain tuollaista evästä, josta ei tule kuin vihaiseksi? Ja vieläpä pelkkää sokeria.
No, mutta jokainen tyylillään, eihän se minulta ole pois vaikka näännyttäisi itsensä nälkään.
Vauvojen hedelmäsoseet. Myös helppo kuljettaa mukana.