Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poskihampaan poisto ja kipu

Vierailija
20.04.2022 |

Poskihammas (alhaalta) poistettu, turvotusta ei ole, mutta kauanko kipuilu kestää? Poisto oli haastava kesti 45min.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kesti useita päiviä kipu vastaavasta poistosta, yllättävän rankka toipuminen. Särkylääke tosin auttoi melko hyvin. Kannattaa varoa sitä kuoppaa, ettei verihyytymä häiriinny. Tsemppiä.

Vierailija
2/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt jo 8.päivä :(

Ei mitään sietämätöntä kipua, mutta häiritsevää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt jatkuvalla syötöllä hampaanpoistoaloituksia...

Vierailija
4/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt jatkuvalla syötöllä hampaanpoistoaloituksia...

No laitoin viime viikolla yhden aloituksen silloin kun olin juuri käynyt siinä eli tiistaina

Ap

Vierailija
5/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin hampaan poistaneelle hammaslääkärille. Poistokuoppaan on saattanut joutua jokin ruokamuru joka ylläpitää lievää tulehdusta.Yli viikon kestävät kipuoireet eivät ole normaaleja.

Vierailija
6/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo ja epäiltiin, että tämä on ihan normaalia parantumiseen kuuluvaa kipua.

Tunnun vaan olevan ainoa jolla kipuilu kestää.

Ap

Vierailija
7/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lievä kipu oli viikkoja, vaikka kaikki oli ok. Tilanne siis tosi yksilöllinen. Hampaan asento, juuret, poistaneen ammattitaito...

Tosin mun lääkäri sanoi, et jos poistossa menee yli vartti, ei homma ole hallussa. Joo ja meni alle vartin. Nyt parantunut tosi hyvin.

Edellinen aiempi lääkäri poisti 45 minuuttia, eikä todellakaan osannut. Oli enemmän hermostunut ku mä eli potilas. Sekin oli arka muutamia viikkoja mut parantui ok.

Ellei kova kipu, todennäköisesti kaikki ok. Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lievä kipu oli viikkoja, vaikka kaikki oli ok. Tilanne siis tosi yksilöllinen. Hampaan asento, juuret, poistaneen ammattitaito...

Tosin mun lääkäri sanoi, et jos poistossa menee yli vartti, ei homma ole hallussa. Joo ja meni alle vartin. Nyt parantunut tosi hyvin.

Edellinen aiempi lääkäri poisti 45 minuuttia, eikä todellakaan osannut. Oli enemmän hermostunut ku mä eli potilas. Sekin oli arka muutamia viikkoja mut parantui ok.

Ellei kova kipu, todennäköisesti kaikki ok. Tsemppiä!

Onpa helpottava kuulla, että joillain muullakin kestänyt pidempään kuin alle viikon.

Ap