En kehtaa mennä kyynärsauvoilla kauppaan
Minulle tuli pyöräilyonnettomuudesta murtuma nilkkaan. Nyt pitäisi käydä kaupassa ostamassa ruuat. En ole koskaan liikkunut keppien kanssa ja ajatus vaikuttaa epämiellyttävältä käyttää keppejä ihmisten ilmoilla. Mites muut kepeillä liikkujat.
Kommentit (12)
Mitään kehtaamistahan siinä itse kepeillä liikkumisessa ei ole, ihan normaali, vaikkakin harmillinen asia. Enemmän tosiaan miettisin tuota, mihin keräät ostokset ja millä ne kuljetat? Vai onko sinulla joku mukana auttamassa? Silloinhan siinä ei ole mitään ongelmaa, mitä nyt liikkuminen on vähän normaalia hitaampaa.
Kepit kärryyn ja kärry tukena liikkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Minne ostokset kerätään?
Kärryyn. Kepit sinne ja sitten käytät kärryä kävelytukena. Reppu mukaan, että saat kannettua ostokset kotiin.
Minä en kehtaa mennä Ladalla kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne ostokset kerätään?
Kärryyn. Kepit sinne ja sitten käytät kärryä kävelytukena. Reppu mukaan, että saat kannettua ostokset kotiin.
Juuri näin toimien pärjäsin itse muutama vuosi sitten vastaavassa tilanteessa.
Ei niissä kepeissä ole mitään hävettävää! Tekeville sattuu. Nokka ylös.
Kepeillä taksiin ja sillä kauppaan, jos ei ole autoa. Kaupassa toinen keppi kärryyn, kärrystä ja toisesta kepistä tuki. Hitaampaa se ostosten keräily on, mutta näin olen itse toiminut. Enkä ole ymmärtänyt hävetä.
Raippasti vaan kauppaan, on hyvä liikkua eikä jäädä kotiin keppien vuoksi. Onneksi ei käynyt pahemmin ja nythän ei ole enää edes liukasta, hiekkaa tosin paljon, siis varovasti liikenteeseen.
Tulet huomaamaan, että moni rientää avaamaan oven, jopa kysyy kuinka voi olla avuksi. Tseppiä ja paranemisiin.
Eiko kaupassa ole sahkoisia karryja liikuntavammaisille?
Vierailija kirjoitti:
Kepeillä taksiin ja sillä kauppaan, jos ei ole autoa. Kaupassa toinen keppi kärryyn, kärrystä ja toisesta kepistä tuki. Hitaampaa se ostosten keräily on, mutta näin olen itse toiminut. Enkä ole ymmärtänyt hävetä.
Ja todella monet kuljettajat auttavat ostoskassien kanssa asunnon ovelle asti. Siitä heille suuri kiitos!
Minne ostokset kerätään?