Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somevaikuttajat ja etkö sä tiedä kuka mä oon -henki

Vierailija
20.04.2022 |

Seuraan instagramissa monia "somevaikuttajia" sen suuremmin tietämättä keitä he ovat. Välillä muutun aktiivisemmaksi seuraajaksi esim. mielenkiintoisen storyn vuoksi.

On alkanut kuitenkin särähtämään korvaan monien somettajien etkö sä tiedä kuka mä oon -asenne, joka on monesti luettavissa rivien välistä.

Meneekö somejulkisuus helposti ihmisten päähän? Ketkä mielestäsi ovat jalat maassa somettajia? Muita ajatuksia menestyksen sokaistamista somevaikuttajista?

Kommentit (7)

Vierailija
2/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somevaikuttaja, huutista.

Jo pelkkä sana nostaa hieman oksennusta suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti! Kummallista miten pienestä ihmisillä  nousee pissa päähän... 

Vierailija
4/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävää... eihän me tiedetä 'keitä' oikeasti ovat suomalaiset poliitikot ja muut 'johtajat'... ei tiedetä edes 'ketä / mitä' ovat presidenttimme... JA OIKEESTI KETÄÄN EI EDES KIINNOSTA TIETÄÄ... joten ollaan kyllä menossa suoraan suolle koko tämä paskamaa...

Vierailija
5/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes seuraat vaikuttajia? Tarjoavatkonhe jotain kiinnostavaa?

Niitä kyllä pulpahtelee kuin sieniä sateella, joten ei ihme jos ei kaikkia tunnista. Haluaisin kuulla konkreettisen esimerkin, miten tuo asenne ilmenee?

Vierailija
6/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käsittänyt että oikeastaan koko tää "eksä tiedä kuka mä oon???" on nimeomaan ns. wannabejulkkisten ominaisuus, ei niinkään joidenkin isojen julkkisten/starojen. :D

Vierailija
7/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eksä tiedä kuka mä oon?!?!" -> En. ja kävelen pois paikalta. :D

Jos olisi minun kannalta tärkeä ihminen niin tietäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme