Musiikkijuontaja ei muka tunnistanut Jennifer Anistonia.. En usko.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008760419.html
Jokin tässä haisee. Kaikkihan nyt Jennifer Anistonin tunnistaa, ellei ole jokin naamari päässä. Varmaan sanoi vaan pari sanaa korkeintaan 1-2 minuuttia eikä 5-10 minuttia. Kutina on että laittoi minuutteja lisää jotta tarina kuulostaisi makeemmalta. Veikkaan vielä että Jennifer ei osallistunut mitenkään keskusteluun vaan kaiken hoiti hänen seurueessa ollut henkilö.
Kommentit (3)
Tää juontaja ei vaikuta muutenkaan ihan penaalin terävimmältä, mitä olen juttujaan kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle voisi käydä juuri noin. Näyttelijät (ja ihmiset yleensäkin) näyttävät livetilanteessa kuitenkin aina hyvin erilaiselta kuin tv:ssä.
Itse olen siis juuri sellainen, joka ei todellakaan tajua tavanneensa jonkun julkkiksen.
Olen ihan samanlainen. Kaveri taas tunnistaa kaikki julkkikset missäpäin maailmaa tahansa. Viimeksi oli yhteiskuvassa yhden englantilaisen näyttelijän kanssa. En ymmärrä miten hänet tunnisti, kun näytti ihan tavikselta.
Kyllä mulle voisi käydä juuri noin. Näyttelijät (ja ihmiset yleensäkin) näyttävät livetilanteessa kuitenkin aina hyvin erilaiselta kuin tv:ssä.
Itse olen siis juuri sellainen, joka ei todellakaan tajua tavanneensa jonkun julkkiksen.