Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinua kutsuttaisiin Neiti tai Rouva Sieväseksi... Onko tämä pilkkaamista ja kiusaamista vai mitä?

Vierailija
20.04.2022 |

Sinua kutsuttaisiin Neiti tai Rouva Sieväseksi... Onko tämä pilkkaamista ja kiusaamista vai mitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enempi sellainen Rouva Tuhmaseksi. 

Vierailija
2/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vielä mikroilme päälle😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kiusaamiselta. Reilut 20 vuotta sitten eräässä työpaikassa, jossa oli suurin osa miehiä, minua alettiin kutsumaan Ally McBealiksi. Oli hämmentävää kun en tiennyt oliko se kehumista vai kiusaamista. Lopulta nostin kissan pöydälle ja kysyin suoraan asiasta. Lempinimi tuli kuulemma siitä kun minulla oli yhtä hyvän näköiset ja hoikat sääret kuin Allylla. 

Vierailija
4/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etunimesi on Arska niin pitäisin kettuiluna

Vierailija
5/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kiusaamiselta. Reilut 20 vuotta sitten eräässä työpaikassa, jossa oli suurin osa miehiä, minua alettiin kutsumaan Ally McBealiksi. Oli hämmentävää kun en tiennyt oliko se kehumista vai kiusaamista. Lopulta nostin kissan pöydälle ja kysyin suoraan asiasta. Lempinimi tuli kuulemma siitä kun minulla oli yhtä hyvän näköiset ja hoikat sääret kuin Allylla. 

Allyhän oli kuin luuranko? Syö hyvä ihminen jotain. 

Vierailija
6/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrytäänpä mekin kulttuuriin, jossa nainen esittäytyy ja häntä puhutellaan miehensä nimellä, esim. rouva Mika Häkkänen.

Vierailija
7/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrytäänpä mekin kulttuuriin, jossa nainen esittäytyy ja häntä puhutellaan miehensä nimellä, esim. rouva Mika Häkkänen.

Välillä lehdissä on näkynyt tätä ärsyttävää tyyliä jossa jonkun henkilön puoliso tai partneri typistyy "reino rakas" "jaana rakas" tai ties mikä rakas nimiseksi jolla ei kait sitten ole muuta virkaa maailmassa kuin olla sen haastateltavan rakas. Eli esim. Pentti Arajärvi ja Tarja rakas, tai Jenni Haukio ja Sauli rakas. 

Vierailija
8/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiusaamista, kehumista lähinnä.

Vierailija
9/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Sievänen ja minä. Hyvä biisi. 

Vierailija
10/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että palsta ratkaisi tänään tämänkin... minä olen kyllä pitänyt sitä pilkkaamisena... en kelvannut porukkaan joka tämmöisellä nimitti... Sitten on vielä sekin, että ei ole kyse siitä mitä sanotaan vaan miten se sanotaan... ehkä olen sitten tulkinnut porukan sanomisen äänensävytkin väärin... tai sitten en... 

Vierailija
11/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että palsta ratkaisi tänään tämänkin... minä olen kyllä pitänyt sitä pilkkaamisena... en kelvannut porukkaan joka tämmöisellä nimitti... Sitten on vielä sekin, että ei ole kyse siitä mitä sanotaan vaan miten se sanotaan... ehkä olen sitten tulkinnut porukan sanomisen äänensävytkin väärin... tai sitten en... 

No jätit olennaista kertomatta.

Vierailija
12/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoiselta kyllä kuulostaisi. Olen kuitenkin sen verran ruma ukko.

M43

Vierailija
13/13 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kertois siitä että joku on ihastunut. Nyt olet liian kaunis johonkin rumilusten porukkaan.