Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset talvikengät 1-1½-vuotiaalle? Ja kuinka monet kengät?

06.10.2006 |

Siinäpä se kysymys jo tulikin. Lisäyksenä vielä, että kannattaako juuri kävelemään oppineelle ostaa esim. Goretexit vai ihan perinteiset nahkaiset talvikengät, jos sellaisia nykyään enää edes saa? Mitä te muut olette lapsillenne talveksi ostaneet? Minkä merkkisiä kenkiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikolle (1v6kk) ostettiin Vikingin goretex-kengät. Yksillä kengillä kuvittelin hänen pärjäävän vaikka talvihaalareita onkin hankittu kaksi... Etelä-Suomessa saattaa talvella olla niin loskaista, että todennäköisesti kumppareillekin on käyttöä.

Vierailija
2/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hankkinut useammat kengät koska

suosittelevat vaihtamaan kenkiä ihan jalan

kasvun takia, eivätkä jalat sitten totu vaan

yksiin kenkiin.

Toinen asia on kenkien kestävyys eli kenkien

pitää saada välillä levätä... =D

Meillä tämän ikäiselle

- kuomat

- saappaat

- nahkakengät

- goretex kengät

Eli joka säällä mennään ulos joten

ehkä juuri tuolla määrällä pärjäämme ME =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saappaat Viking

- nahkakengät Pioni

- goretex Elephanten

- ja ne KUOMAT =D

Vierailija
4/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt hankittuna Viking goretexit ja vielä meinaan ostaa jotkut nahkakengät, Tepsuja olen lähinnä miettinyt.

Vierailija
5/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eccon goret hankittu, tepsut ostan vielä

meillä punaiset tepsut kokoa 22 ylimääräisenä jos jotain kiinnostaa. aivan liian isot meidän neitoselle.

Vierailija
6/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

goret, Tepsut, Zaran hienostelukengät ja Nokian lämminuoriset kumpparit. Ei varmaan välttämättä tartteis noita kaikkia.

Vierailija
7/7 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 v. tytölle pakkasille Kuomat ja lämminvuoriset kumisaappaat, loppusyksyksi Tepsun huopavuoriset, nahkaiset nauhakengät (ei gore mutta vastaavahko kalvo nahan alla) ja kumisaappaat. Lisäksi talveksi varalla vanhat karvavuoriset Tepsut. Vikingin goretexeja olen katsellut, mutta en vielä ostanut. Ajattelin olla niin hullunrohkea, että katson ensin, pärjätäänkö näillä kengillä ja jos alkaa olla tarvetta goreille, niin yritetään sitten löytää jostain myöhemmin. Meillä on kyseessä esikoinen, joten koko kenkäjuttu on enemmän tai vähemmän opettelua...

Joku kehui juuri Kavateja. Varmasti hyvä kenkä, mutta meidän tytölle auttamattomasti liian leveä lesti.