Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mahtavat pääsiäisherkut
Naatiskelija
17.04.2022 |
Just oli ihan pirun hyvä pääsiäisateria. Minttu-rosmariini-punaviini-marinoitua suussa sulavaa lampaanpaistia, valkosipuli-kermaperunoita (pirusti valkosipulia} , kermakahvipohjainen tuoreella mintulla maustettu kastike lampaalle, salaatti, punkkua ja jälkkäriksi mämmiä. Kyllä pääsiäinen vaan on jeejee. Ah, nyt torkut :).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mielummin lammaskebabbia ku olen niiin kyllästynyt päästäisen perinneruokiin =)