Mitenhän voisin muuttaa itseäni, kun muhun ihastuu aina samanlaiset miehet ja en ole kiinnostunut heidänlaisistaan miehistä?
Jo ala-asteelta lähtien nämä tietyntyyppiset ovat kiinnostuneet minusta. Keskiruskeat hiukset, usein silmälasit, pukeutuvat huppareihin ja farkkuihin ja ovat nörttimäisiä, vaikkakin yleensä ihan hauskoja. Tykkään hyvin pukeutuvista, blondeista miehistä, joilla ei ole nörttiolemusta.
Kommentit (7)
Feel you, minustakin kiinnostuu useimmiten juuri tuo miestyyppi. Valitettavasti.
Sinun pitäisi itse olla aktiivinen ja lähestyä haluamiasi miehiä. Blondius ja ei-nörttiys voivat tarkoittaa, että heillä on valinnanvaraa.
Eli ryhdy itse aktiiviseksi ja muokkaa olemustasi tavoittelemiasi miehiä kiinnostavaksi. Et mainitse mitään erityisiä harrastuksia tai osaamista, joten pelkällä ulkonäöllä ajateltuna tietyntyyppisten miesten pokailun ei pitäisi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi itse olla aktiivinen ja lähestyä haluamiasi miehiä. Blondius ja ei-nörttiys voivat tarkoittaa, että heillä on valinnanvaraa.
Eli ryhdy itse aktiiviseksi ja muokkaa olemustasi tavoittelemiasi miehiä kiinnostavaksi. Et mainitse mitään erityisiä harrastuksia tai osaamista, joten pelkällä ulkonäöllä ajateltuna tietyntyyppisten miesten pokailun ei pitäisi olla vaikeaa.
Eli sun ehdotus on, että lähde metsästämään pakkeja. Jos on hyvin selkeästi nähtävissä minkä tyyppiset miehet kiinnostuvat, mikä on todennäköisyys että täysin päinvastainen mies olisi innoissaan lähestymisestä? Järkikin sanoo että olematon.
Mulla on vähän sama tilanne kuin ap:lla ja olen päättänyt että olen sitten ilman miestä. Jos joskus sellainen ihme tapahtuu että minun makuuni oleva mies kiinnostuu ja tekee aloitteen, mahtavaa, mutta en pidätä hengitystä odotellessa.
Ei tuo ole mitenkään huono juttu. Sentään ovat kai kunnollisia ihmisiä? Minusta on kiinnostuneet n. 40-60v alkoholistit ja näin oli jo teini-iässä.
No onpas ongelma. Olisin enemmän huolissani jos luonteenpiirteet ei kohtaisi, mutta ongelmat kullakin
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitenkään huono juttu. Sentään ovat kai kunnollisia ihmisiä? Minusta on kiinnostuneet n. 40-60v alkoholistit ja näin oli jo teini-iässä.
Mulle tuo aloittajan kuvaama miestyyppi on yhtä epäkiinnostava kuin 40-60vee alkoholisti, vaikka nämä miehet olisivatkin kunnollisia, hyvin koulutettuja ja hyvässä työssä. Ihan samaan kategoriaan menee alkoholistien kanssa, eli kategoriaan "miehet jotka eivät kiinnosta".
Ehdotuksia?