Naapuri on ostanut kerrostaloparvekkeelleen huonekalut, lampun sekä infrapunalämmittimen muttei koskaan ole siellä
Tiedän tämän koska itse käyn parvekkeellaan keväästä syksyyn väh tunnin välein.
Kommentit (16)
Naiset usein sisustavat vain koska kAikKi tEkEe nIiN.
Ja ap:ta harmittaa kun ei itsellään ole varaa?
Varmaan koska naapurit kyylää. Jos joku ei kyylää niin sitten se luulee että sinä kyyläät.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? On minulla ollut varaa useaan istutuslaatikkoihin, ruukkuihin, multasäkkeihin sekä lukuisiin taimiin?
ap
Ehdota että sitä tulet käyttämään sitä kun muuten menee ihan hukkaan. Sitä muutenkin käyt parvekkeella tunnin välein. Miksei olisi viihtyisällä lämpimällä parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hankkisit oman elämän ?
Ainakaan naapurin toimia en kyttää sillä hän ei tee mitään!
ap
Mitä se sulle kuuluu? Tehkööt mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varaa turhiin asioihin? Olet oikeassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdota että sitä tulet käyttämään sitä kun muuten menee ihan hukkaan. Sitä muutenkin käyt parvekkeella tunnin välein. Miksei olisi viihtyisällä lämpimällä parvekkeella.
Ihan tiedoksi että lasitetulla parvekkeella on lämmintä touko-lokakuussa ihan ilman lämmittimiä.
ohis
Mikä helvetti teitä kyttääjiä vaivaa
Naapuri osti Busterin uisteluveneen trailereineen kuusi vuotta sitten. Kertaakaan ei ole käyttänyt. Kesät talvet nököttää samassa parkkiruudussa. Mitä lie odottaa.
Mitä hittoa sinä teet naapurin parvekkeella? Eikö sulle edes oma parveke riitä, vaan pitää vääntäytyä naapuriin? Kaiteen kauttako sinä sinne menet? Onko perimmäinen syysi se, että pääset ikkunasta toljottamaan naapurin asuntoon sisälle?
Ehkä on siellä vain öisin, vai onko lamppu kasveja varten?
Ei kai se siellä uskalla olla, kun hullu naapuri ramppaa siellä tunnin välein. Itse olisin jo tehnyt sinusta rikosilmoituksen.
Ja huom valoista näen että hän on kyllä asunnossaan!
ap