Imagine by John Lennon
Poikansa Julianin laulamana. Laulla vain tämän kerran - sodan vuoksi.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/e9a0897a-ecd5-407e-ade7-804c948ae276
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lennonin murhaaja on edelleen vankilassa ja tuomiolle ei loppua näy.
Vähän toista kuin Suomessa.
Ja murhasta on yli 40 vuotta.
Lennonin omien sanojen mukaan osittain kommunistisen aatteen inspiroima laulu, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Lennonin omien sanojen mukaan osittain kommunistisen aatteen inspiroima laulu, joten ei kiitos.
Se oli luonnollista silloin 70-luvun vaihteessa.
Imagine on vastenmielinen oodi uudelle maailmanjärjestykselle: ei maita eli ei kansallisvaltioita, eikä rajoja ja maailman kansan sekoittuvat. Tuo on ollut keskeinen osa eliitin agendaa.
John Lennon yritettiin karkottaa Usasta näiden rauhanlaulujensa takia. Usa halusi sotia.
Sama Nixon, joka halusi päästä eroon Vietnamin sotaa arvostelleesta Lennonista, pääsi myös pressaksi Kennedyn tultua murhatuksi.
Ei tarvitse olla edes foliohattu, kun rupeaa funtsimaan salaliittoteorioita.
Nykyistä Ukrainan sotaakin epäillään Usan agenttien tekoseksi, palkkasivat mukamas Zelenskin ja ärsyttivät Puuttinia ja rahoittivat biolabroja.
Ilmankos Lennonin poika suostui laulamaan...
Herkät taiteilijat vaistoavat sotilaiden salajuonet.
Vierailija kirjoitti:
Imagine on vastenmielinen oodi uudelle maailmanjärjestykselle: ei maita eli ei kansallisvaltioita, eikä rajoja ja maailman kansan sekoittuvat. Tuo on ollut keskeinen osa eliitin agendaa.
Kaunis laulu. Mutta John Lennon oli väärässä. Sotia syntyy nimenomaan näiden liian suurien valtioiden vuoksi. Kun ne pullistelevat. Parempi olisi pilkkoa kaikki isot maat ja euvostoliitot pieniksi puolueettomiksi maiksi, joista ei olisi sotimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kansat sekottuvat anyway. Ihmiset rakastuvat toisiinsa. Mutta sen pitäisi antaa tapahtua luonnolliseen tahtiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet sellaista lukenut, että Lennon teki tilaustyön NWO:lle 70-luvun alussa?
Vierailija kirjoitti:
Lennonilla oli irlantilaiset juuret. Siksi kapinoi englantilaista ylivaltaa vastaan.
Ei taida helppoa olla muusikko legendan poikana. Julianin ja Seanin musiikkiurat kuitenkin kohtuullisen mielenkiintoisia.
Yllätyin, miten paljon Julianin ääni muistuttaa isä Johnin ääntä. Vai onko samankaltaisuus vain miksauksen tulos?
Yoko Ono on merkitty aikoinaan yhdeksi levyn tuottajista. Eiköhän Julianin vastenmielisyys kappaleen esittämiseen liity enemmänkin häneen eikä itse kappaleeseen?
Vierailija kirjoitti:
Yoko Ono on merkitty aikoinaan yhdeksi levyn tuottajista. Eiköhän Julianin vastenmielisyys kappaleen esittämiseen liity enemmänkin häneen eikä itse kappaleeseen?
Olen ymmärtänyt että Julian ei nimenomaan ole halunnut ratsastaa isänsä maineella.
Ja että Ukrainan tukemiseen liittyy tämä hänen Imagine- versiointinsa.
Toivon myös että John Lennonin murhaaja pysyy vankeudessa kuolemaansa saakka.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon olen aiheesta lukenut, mutta en muista kuulleeni että Julian olisi erityisen katkera ollut nimeomaan Yoko Onoa kohtaan. Johnhan itse Julianin hylkäsi, ihan omasta vapaasta tahdostaan ja tästä käsittääkseni kyllä ä Julian ihan ymmärrettävästi on ollut katkerakin.
Aika saisi ajaa jo Yoko Onon mustamaalaamisen ohi. En sano että Yoko Ono olisi mikään herttainen enkeli, mutta John Lennon oli itse väkivaltainen, petollinen, hylkäsi ensimmäisen poikansa ja esimerkiksi tykkäsi pilkata vammaisia.
Tuntuu että kaikki varjopuolet hänessä on haluttu ulkoisyaa Yoko Onoon, ja taas Lennon nähdä jonain rauhanpyhimyksenä.
Minusta tuo ei sovi ollenkaan Ukrainan tukemiseen, "Imagine there's no countries...".
Mutta jos se tekee rahaa ukrainalaisten auttamiseen, niin annan olla enkä valita tässä enempää.