Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätittekö pettämisen yhteen kertaan?

17.04.2022 |

Vai jatkoitko pitkään ja useiden henkilöiden kanssa? Huomasitko kenties ettei se ollutkaan niin erikoista ja et ole pettänyt uudestaan. Kertokaapa kokemuksia. Myös petettyjen kokemukset kiinnostaa. Jäittekö yhteen vai tuliko ero jne.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä monella naisella ole vakipano ollut tai on yhä oman miehen lisäksi. Seksittömässä suhteessa mielummin nostaa kytkintä kun alkaa pitkään olemaan puutteessa

Vierailija
22/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä. kirjoitti:

En todellakaan jättäny.

Jäin koukkuun ison kulliin.

Mieheni 15 senttinen ei riitä

Jätä se miehesi hän ansaitsee parempaa ja sinä et häntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukko lähtee töihin, käyn nauttimassa naapurin runsaasta varustuksesta

Vierailija
24/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan edelleen melko säännöllisesti seksiä myös muiden kuin kumppanini kanssa.

Vierailija
25/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uskollinen yli 30 vuotta, sitten tapasin henkilön, jonka kanssa ollut sivusuhde jo yli 8 vuotta. En ole jäänyt kiinni ja jatkan hänen kanssaan.

Vierailija
26/45 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkenoonko pettämisalttius jotenkin perintönä. Naapurissa vaimo petti miestään, sitten tytär poikaystäväänsä. Oli yrittänyt vielä siskoani valehtemaan alibin.

Ihan pokkana ovat onnellisia. Puuttuu varmasti omatunto kokonaan.

Vierailija
27/45 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naapurilta jättikyrpää, eikä todellakaan jäänyt ainoaksi kerraksi 🤗

Vierailija
28/45 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 15cm pippeli ei nappaa.

Haen orgasmini työkaverini sängystä 😚

Vierailija
29/45 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yhteen kertaan, koska en (vielä) halunnut eroa enkä halunnut tuottaa sellaista tuskaa enää koskaan. Anteeksikin sain. Ero tuli vuosien kuluttua muista syistä. Tosin niistä samoista syistä, miksi petinkin.

Vierailija
30/45 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta pettämisellä kehuskelua täällä. Mun mies jätti sivusuhteellaan hirveät haavat ja kovan pelon ja ahdistuksen. En tiedä, mitä tehdä. Ja ennen kuin sanot: en pihtaa enkä ole lihonut.

Vierailija
31/45 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta pettämisellä kehuskelua täällä. Mun mies jätti sivusuhteellaan hirveät haavat ja kovan pelon ja ahdistuksen. En tiedä, mitä tehdä. Ja ennen kuin sanot: en pihtaa enkä ole lihonut.

Jätitkö pettämisen yhteen kertaan? Tätä kysyttiin.

Rumasti nyt sanon, mutta miksi tulet tänne vinkumaan. Mene pois somesta, älylaitteelta ja ala panostaa suhteeseenne.

Vierailija
32/45 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustatukka kirjoitti:

Sain naapurilta jättikyrpää, eikä todellakaan jäänyt ainoaksi kerraksi 🤗

Tällaisen järjestelyn haluaisin itsekin - naapurista + isoa melaa. N50

Vierailija
33/45 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon 15cm ei ritä.

Käyn vierassa usein

Vierailija
34/45 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukon 15cm ei ritä.

Käyn vierassa usein

Kuinka vaikeasti kehitysvammainen oikein olet? Kaikille on päivänselvää että nämä 20 viestiäsi samasta aiheesta ovat yhden ja saman kirjoittajan tekosia

Vierailija
35/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeksi petin vuonna 2002, ei ollut kovin kummoinen kokemus.

En ole vielä tehnyt päätöstä, jäikö yhteen kertaan vai jatkanko tätä syntistä toimintaa. Saman henkilön kanssa en ainakaan jatka, aika ei ole kohdellut häntä armollisesti ja on vieläpä naimisissa työkaverini kanssa.

Vierailija
36/45 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni tosi pieni sukupuolielin. Siksi petän häntä usein.
Iso on kiva. 15cm ei riitä.

Vierailija
37/45 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäny.
Turkkilainen kalu on best kalu.
Aina iso ja paksu.
Suomalainen pallomaha ja 15cm ei oo mun juttu.

Vierailija
38/45 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiima88 kirjoitti:

Kun on kerran saanut kunnolla isoa, niin sit ei oo paluuta enää alle 20 senttisiin pikkupippeleihin

Sama,kerran kun saanut poikimatonta niin ei värkkinsä repineet kelpaa

Tämä vastaus naurattaa minua. Hyvin oivallettu vastaus niihin jotka väheksyvät 15 senttisiä. Lisää tällaisia vastauksia. Olen nainen.

Vierailija
39/45 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon mustaan jäin koukkuun.
Valkonaaman alle 20 senttinen ei kiinosta

Vierailija
40/45 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi yksittäiseen viikonloppuun, mutta oli muutama kerta sen kuluessa kun oli seksiä. Hiihtokeskus klisee pohjoisessa ja tuttu mies seurueineen. Olimme ystävättärieni kanssa hangilla ja sattumalta törmäsimme tähän porukkaan baarissa. Sen verran iloluonteinen juhlinta oli meneillään, että suostuimme after-ski 'diskoon' heidän kelolinnaansa. Kaikki herrasmiehiä ja shampanja virtasi vähän liikaakin. Päätyi siihen, että saunottelun jäljiltä suostuin kokovartalohierontaan, joka päättyi suuseksi orgasmiini. Sen jälkeen huppelipäissäni ajattelin palauttaa palveluksen ja meni naimiseksi koko juttu. Kuohuvaa virtasi senkin jälkeen kunnolla ja yöllä olin hänen ja kaverinsa välissä. Aika villiä oli meno ja kivat muistothan siitä on jäänyt - uusintaa ei ole ollut eikä tule ja tästäkin aikaa jo vuosia. Pelkkää hauskanpitoa, seksiä ja nautiskelua elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi