Miksi naiset suunnittelevat menonsa miesten mukaan?
Ystävä ei voi tavata vain, jos miehellään on muita menoja. Tyttären ystävä perui yökyläilykutsun, koska poikaystävä tuli käymään.
Suunnittelevatko tai peruvatko miehet ja pojat menojaan näin vaimojensa/tyttöystäviensä mukaan?
Kommentit (11)
Naiset vain toimii niin. Koko elämä pyörii miehen ja lasten ympärillä.
Vaikea sanoa miksi toimivat noin tietämättä kokonaiskuvaa. Voihan siellä olla taustalla joku täysin ymmärrettävä perustelu jota ei tässä nyt kerrota.
Jotkut naiset tekee noin. Ei niiden kanssa voi puhuakaan kun ne puhuu vain me-muodossa itsestään ja miehestään. Kai se parisuhde on sitten niiden elämän suurin saavutus.
Hommaa parempia ystäviä.
Ne on varmaan niitä naisia, jotka kirpparilta ostaa verhoja av, yv, kysyn vielä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa miksi toimivat noin tietämättä kokonaiskuvaa. Voihan siellä olla taustalla joku täysin ymmärrettävä perustelu jota ei tässä nyt kerrota.
Varmasti onkin, mutta onhan se ikävää, jos itse on varannut sen ajan kaverin tapaamiseen ja mahdollisesti kieltäytynyt muista jutuista, ja sit toinen peruu, koska "Pekka" onkin kotona.
Minulle ja miehelleni on luontevaa huomioida toinen ja toisen menot. Jos toisella on menoa, niin omien menojen järjestäminen samaan aikaan vaatii erityisjärjestelyjä. On helpompi sopia menot toiseen ajankohtaan. Riippuu kyllä siitäkin, onko kyseessä parin tunnin meno tai pitempi, tarvitseeko autoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ja miehelleni on luontevaa huomioida toinen ja toisen menot. Jos toisella on menoa, niin omien menojen järjestäminen samaan aikaan vaatii erityisjärjestelyjä. On helpompi sopia menot toiseen ajankohtaan. Riippuu kyllä siitäkin, onko kyseessä parin tunnin meno tai pitempi, tarvitseeko autoa jne.
Tämä onkin ihan ymmärrettävää. Ja sekin, jos on pieniä lapsia on pakko sopia yhdessä ja muutenkin parisuhteessa keskustella asioista. Sitä en oikein jaksa ymmärtää, jos sieltä kotoa ei voi lähteä edes tunniksi mihinkään, jos mies on kotona.
Väitätkö, että minä en ole nainen, kun en ole koskaan suunnitellut omia menojani miehen mukaan? Perheessä on tietenkin otettava huomioon muut perheenjäsenet. Silloin katsotaan, kenen meno on tärkein ja jos kumpikaan vanhempi ei voi joustaa, hankitaan lapsille hoitaja.
Yleensä se on niinpäin että nainen suunnittelee menoja joiden takia mies joutuu keksimään syitä miksi ei halua mukaan.
Kuka nainen? Kuka tuollaista läheisriippuvaista haluaa edes nähdä?