Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset hoi! Kaulan rypyistä

Vierailija
17.04.2022 |

Mitä voi tehdä kaulan rypyille tai miksi niitä nyt kutsutaankaan? Toki muutkin osat alkaa vanhenemaan, mutta tuo kaula on minulla aivan kamala ryppykasa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pitää poolokauluksellisia paitoja :D

Vierailija
2/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jos ne rypyt on jo siellä. Asennetta voi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus jos häiritsee. Käärmeöljyihin ei kannata rahojaan tuhlata. Itseäni ei kaulan vuosirenkaat haittaa, vanhenemusta ei voi estää kuitenkaan (paitsi rahalla ja silloinkin tulos on monesti irvokas).

Vierailija
4/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piittaisi niistä mitään. 

Vierailija
5/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ovat sinulle niin kova pala? Milä merkitys niillä on elämässäsi? Estääkö ne sinua tekemästä jotain tärkeää kuten käymässä töissä, tapaamasta läheisiä tai syömästä terveellisesti? Aiheuttaako ne kipuja? Mikä sinulla on OIKEASTI ongelmana?

Vierailija
6/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

raju saunominen ja avantouiminen

Vierailija
7/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojooga

Vierailija
8/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole ajankohtainen "päänsärky" enkä tiedä olisiko se silloinkaan mikään päänsärky.

N46

Vierailija
9/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä joko tulee ryppyinen kaula tai sitten leuka jatkuu katkeamattona rasvapatjana puolen tai koko kaulan mitan. Itse pidän enemmän ryppykaulasta, mutta toki lihomalla voi ehkä saada rypyttömän rasvakaulan.

Vierailija
10/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä joko tulee ryppyinen kaula tai sitten leuka jatkuu katkeamattona rasvapatjana puolen tai koko kaulan mitan. Itse pidän enemmän ryppykaulasta, mutta toki lihomalla voi ehkä saada rypyttömän rasvakaulan.

Joo jos voi vanhemmiten valita ottaako heltan vai kaularypyt niin kyllä mulla on valinta rypyt myös.

Vierailija
11/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, työkaverillani 60v on molemmat. Siis ryppyjä ja jonkinlainen "helttaroikku" vaikka on todella hoikka ja pitkä.

Vierailija
12/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ehkä terapiassa jos normaali ikääntyminen on noin kamala paikka.

Vierailija
13/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan myös mun ryppyistä kaulaa. Ei siihen taida muita keinoja olla, kuin leikkaus.

Vierailija
14/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, mitä väliä?! Keski-iässä itsetunto kestää sen, että näyttää ikäiseltään.

Vierailija
15/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus. Kannattaa samalla kohottaa myös naama ja lollot, koska se ryppynen naama on karsee näky kiristetyn kaulan päällä. Suosittelen myös täyteaineita, botoxia, yläluomien korjausta, hampaiden valkaisua sekä kemiallista kuorintaa, siis tuon leikkaamisen lisäksi.

Kyllä järkyttää kun naiset ei pidä itsestään huolta! 69 vuotiaana pitäisi näyttää vähintään 20 vuotiaalta. Ryhtiä nyt!

Vierailija
16/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lensi just aamuteet näppikselle! Ihan lyömätön tuo katkeamaton rasvapatja -ilmaisu. Otan käyttöön! :DDDDD

Vierailija
17/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ryppyjä, mutta se heltta tulee vääjäämättä, varsinkin jos laihtuu tässä iässä.. Nyt ikää 64.

Äidissäni näen tulevaisuuden kuvani. Olen aivan hänen mallisensa

Kun katsoo suoraan peiliin, niin vielä ok. Mutta profiili ei miellytä. Jo pari vuotta olen käyttänyt erilaisia huiveja, joita en aikaisemmin osannut lainkaan käyttää.

Vierailija
18/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmät on jo kuolleet. Olen vain iloinen kaikista heitä muistuttavista piirteistä. :))

Vierailija
19/19 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisellä harvemmin on ryppyjä kaulassa. Oma kaulani sekä naamani on rypytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi