Keski-ikäiset hoi! Kaulan rypyistä
Mitä voi tehdä kaulan rypyille tai miksi niitä nyt kutsutaankaan? Toki muutkin osat alkaa vanhenemaan, mutta tuo kaula on minulla aivan kamala ryppykasa.
Kommentit (19)
Ei mitään jos ne rypyt on jo siellä. Asennetta voi muuttaa.
Leikkaus jos häiritsee. Käärmeöljyihin ei kannata rahojaan tuhlata. Itseäni ei kaulan vuosirenkaat haittaa, vanhenemusta ei voi estää kuitenkaan (paitsi rahalla ja silloinkin tulos on monesti irvokas).
Miksi ne ovat sinulle niin kova pala? Milä merkitys niillä on elämässäsi? Estääkö ne sinua tekemästä jotain tärkeää kuten käymässä töissä, tapaamasta läheisiä tai syömästä terveellisesti? Aiheuttaako ne kipuja? Mikä sinulla on OIKEASTI ongelmana?
En tiedä, ei ole ajankohtainen "päänsärky" enkä tiedä olisiko se silloinkaan mikään päänsärky.
N46
Iän myötä joko tulee ryppyinen kaula tai sitten leuka jatkuu katkeamattona rasvapatjana puolen tai koko kaulan mitan. Itse pidän enemmän ryppykaulasta, mutta toki lihomalla voi ehkä saada rypyttömän rasvakaulan.
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä joko tulee ryppyinen kaula tai sitten leuka jatkuu katkeamattona rasvapatjana puolen tai koko kaulan mitan. Itse pidän enemmän ryppykaulasta, mutta toki lihomalla voi ehkä saada rypyttömän rasvakaulan.
Joo jos voi vanhemmiten valita ottaako heltan vai kaularypyt niin kyllä mulla on valinta rypyt myös.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, työkaverillani 60v on molemmat. Siis ryppyjä ja jonkinlainen "helttaroikku" vaikka on todella hoikka ja pitkä.
Kannattaa käydä ehkä terapiassa jos normaali ikääntyminen on noin kamala paikka.
Mä inhoan myös mun ryppyistä kaulaa. Ei siihen taida muita keinoja olla, kuin leikkaus.
Ihan oikeasti, mitä väliä?! Keski-iässä itsetunto kestää sen, että näyttää ikäiseltään.
Leikkaus. Kannattaa samalla kohottaa myös naama ja lollot, koska se ryppynen naama on karsee näky kiristetyn kaulan päällä. Suosittelen myös täyteaineita, botoxia, yläluomien korjausta, hampaiden valkaisua sekä kemiallista kuorintaa, siis tuon leikkaamisen lisäksi.
Kyllä järkyttää kun naiset ei pidä itsestään huolta! 69 vuotiaana pitäisi näyttää vähintään 20 vuotiaalta. Ryhtiä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Lensi just aamuteet näppikselle! Ihan lyömätön tuo katkeamaton rasvapatja -ilmaisu. Otan käyttöön! :DDDDD
Itselläni ei ole ryppyjä, mutta se heltta tulee vääjäämättä, varsinkin jos laihtuu tässä iässä.. Nyt ikää 64.
Äidissäni näen tulevaisuuden kuvani. Olen aivan hänen mallisensa
Kun katsoo suoraan peiliin, niin vielä ok. Mutta profiili ei miellytä. Jo pari vuotta olen käyttänyt erilaisia huiveja, joita en aikaisemmin osannut lainkaan käyttää.
Molemmat vanhemmät on jo kuolleet. Olen vain iloinen kaikista heitä muistuttavista piirteistä. :))
Keski-ikäisellä harvemmin on ryppyjä kaulassa. Oma kaulani sekä naamani on rypytön.
Olen alkanut pitää poolokauluksellisia paitoja :D