Mies, mitä mieltä olet naisesta, jolla on ollut villi nuoruus?
Juoksut on juostu, ja nyt haluaisin asettua aloilleni mukavan miehen kanssa. ;) Olisiko menneisyyteni ongelma? N31
Kommentit (12)
Jos on ollut villi nainen ja yhä elossa. Tartteeko tuohon neuvoja.
Ei menneisyys ole ongelma mutta olet jo aika vanha
Villi nuoruus *huoruus* nuoruus takana.
Liian erilainen arvomaailma ja arvostus seksiä kohtaan.
NEEEEEEEEEEEEEXT!
Mitäpä siitä, etsit mukavan miehen ja katsotte onnistuuko. On vähintään kymmeniä syitä miksei minun kanssani, eikä ap:n eletty elämä ei ole yksikään.
Onko kaikkea pakko kertoa? En halua tietää naisen kumppanien määrää.
Vähän riippuu mitä tolla villillä tarkoitetaan käytännössä. Sänkykumppaneiden määrät, kokeilut, sun muut kun ovat hieman objektiivisia. Yhden villi, toisen normaali.
Vakavampaa parisuhdetta ajatellessa joillain on "rajat" vaikka kumppanin sänkykavereiden määrän suhteen. Kaikille asialla ei toki ole mitään merkitystä, osa taas katsoo tuon kertovan jotain ihmisen luonteesta ja arvomaailmasta.
Itsellesihän sinä olet elämääsi elänyt, että tärkeintä että olet itse sinut kaiken kanssa. Kaikki muut välttämättä eivät ole, mutta tämä kertoo sitten siitä että kyseinen mies ei ole sinulle se oikea.
Kunhan löydät omanlaisesi jolla esim. vastaava nuoruus, joka hyväksyy sinut omana itsenäsi, niin mitään ongelmaa ei ole.
Eli joillekin se varmasti on ongelma, joillekin taas ei. Pitää vaan löytää se omanlaisensa.
Veikkaan et sulla ei synny kemiaa näitten rauhallisten ja parisuhdekeskeisten miesten kanssa, kun olet tottunu niihin jänniin miehiin.
Oma kriteerini on, että naisella tulee olla vähemmän seksikumppaneita kuin minulla. M25
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikkea pakko kertoa? En halua tietää naisen kumppanien määrää.
Kertoja voi olla joku muukin kuin tämä nainen itse.
Miksi katselisin päivääkään sellaista naista, joka esineellistää miehiä?
Taas Pena vauhdissa. Mene jo pois palstalta!