Miksi jotku sinkut ostaa niin paljon ruokaa..Avokadoja ja kaikkea muuta...
ihmettelen että miksi sinkut ostaa niin paljon kaikkea eri ruokia.. On tomaattia, on avokadoja, on ties mitä. Sitä sun tätä. Miksei voi vaan ostaa kermaa, voita, lihaa ja perunaa, mutta pitää olla sörsseliä sörsselin perää. Ihan kuin jossain porvaereitten reseptisivuilla kuten glorian ruokasivuilla. Vai onko se vaan rahakysymys. Kun sitä on niin sitten mässätään vaikka ei tarvitsisi, koska fiksu pääsee vähemmällä ja yksinkertaisemmalla ruokakorilla.
Kommentit (23)
Ai miksi sinkku ei voisi ostaa tomaattia tai avokadoja. Olen vain välillä sinkku, on puoliso ja aikuisia lapsia ja lastenlapsia. Ostin tänänkin monta kassia ruokaa. En minä niitä yksin aio syödä. Kaupassa oli vanhin pojista kantamassa ja muutakin yhteistä oli tänään kuten aina pitkin viikkoa. Miniän kanssa myös suunnittelimme kevättä eteenpäin. Kun nyt monet paikat aukeavat. K ysymys oli outo.
Minulla ainakin on rahaa tarpeeksi, kun sitä kuluttaa yksin ja kaiken saa käyttää mihin itse haluaa kysymättä keneltäkään ja sitten myös aikaa kokata erikoisemmin.
Syön kermaa, voita, lihaa, tomaatteja, avokadoja ja muita kasviksia. Pottuja ym paljon hiilihydraattia sisältävää en syö.