Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MinkÀlaista on olla toinen nainen?

Vierailija
16.04.2022 |

đŸ€”

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Mut mÀ oon toisenlainen, mÀ oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimÀÀn..."

Vierailija
2/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voimaannuttavaahan se!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika arvoton olo, kun unelmien mies lÀhtee kotiin perheensÀ luokse ja kun tapaamiset ovat lyhyitÀ ja silloin kun on mahdollisuus.

Vierailija
4/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerro, stnan lumppu!!!

Vierailija
5/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika arvoton olo, kun unelmien mies lÀhtee kotiin perheensÀ luokse ja kun tapaamiset ovat lyhyitÀ ja silloin kun on mahdollisuus.

Miksi sitten suostut tuollaiseen?

Vierailija
6/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet tÀllÀistÀ? Tuskin se mies on kovin unelma, kun tekee perheelleen noin. Tekisi lopulta sinullekkin, jos saisit miehen omaksesi. Tuollaiset pettÀjÀt ei rakasta ketÀÀn muuta kuin itseÀÀn ja haluavat aina jotain uutta.

Vierailija
7/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luulisin ettÀ yksinÀistÀ, silloin kun toista tarvitsisi hÀn ei vÀlttÀmÀttÀ ole lÀhettyvillÀ

Vierailija
8/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekÀÀn. SydĂ€nsurujen vaara on iso. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, tapaamiset miehen ehdoilla, pahimmillaan lyhyitĂ€ ja jossain syrjĂ€ssĂ€, ettei vaan kukaan nĂ€e. 

Ja ns. patjojahan ne toiset naiset on. Paitsi siinĂ€ melko harvinaisessa tapauksessa, ettĂ€ kumpikin on toisen suhteen tosissaan. 

Vierailija
9/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kanssasisar kirjoitti:

Voimaannuttavaahan se!

: D

Vierailija
10/28 |
16.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele kenellekÀÀn. SydĂ€nsurujen vaara on iso. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, tapaamiset miehen ehdoilla, pahimmillaan lyhyitĂ€ ja jossain syrjĂ€ssĂ€, ettei vaan kukaan nĂ€e. 

Ja ns. patjojahan ne toiset naiset on. Paitsi siinĂ€ melko harvinaisessa tapauksessa, ettĂ€ kumpikin on toisen suhteen tosissaan. 

EntĂ€s jos sydĂ€n on sĂ€rkynyt muutenkin ja ei halua enÀÀ kokea ettĂ€ tulee petetyksi niin mitĂ€ vĂ€liĂ€ sillĂ€ sitten on jos on jollekin ”patja”.Saapahan edes jotain.

Vierailija
11/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mut mÀ oon toisenlainen, mÀ oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimÀÀn..."

Hei ihana panopuuni. KÀytÀn sinua niin kauvan kuin voin ja heitÀn sitten menemÀÀn.

Vierailija
12/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀ tÀÀ menee. MiehellÀ ja hÀnen avopuolisollaan on asunto ja he elÀvÀt toisessa maassa elÀmÀÀnsÀ. MinÀ ja miehen poika (yhteinen lapsi) eletÀÀn omaa elÀmÀÀmme kun mies ei ole kuvioissa. Asumme yhdessÀ ehkÀ 3 kuukautta vuodesta eripituisissa pÀtkissÀ. Mulle on se ja sama, missÀ mies uittaa itseÀÀn kun joku siitÀ pettÀmisestÀ puhui. En itse ole myöskÀÀn uskollisin kumppani. Lapsi kutsuu miestÀ isÀkseen ja vaikuttaa, ettÀ rakastaa isÀÀnsÀ. Elatusmaksuja en lapsesta ole ottanut.

Vierailija
13/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen vasta tajunnut olevani toinen nainen. Tapasin miehen, kun hÀn oli eronnut exÀstÀÀn vuotta aikaisemmin. Me olemme olemme olleet naimisissa jo monta vuotta ja edelleen olen tÀydellisellÀ kakkosijalla miehen elÀmÀssÀ. Esimerkiksi ainoa yhteinen lomamatkamme vuosiin piti perua, kun se ei kuulemmasopinut exÀn aikatauluihin. Mies ei lainkaan ymmÀrrÀ, minkÀ vuoksi olen vihainen ja tyytymÀtön suhteeseemme. Luultavasti rakastajattaret sivusuhteissakin saavat miehiltÀ enemmÀn huomiota kuin minÀ.

Vierailija
14/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan kivaa, tapaamme kun minulle sopii, mies kÀrkkyy koko ajan. Lahjoja saan paljon, arvokkaitakin, kuten laukkuja ja kelloja ja olen mukana, jos viitsin lÀhteÀ, hÀnen työmatkoillaan. Upeita hotelleja ja kivaa tekemistÀ.

SÀÀnnöllistÀ suhdetta en halua ja perheettömÀt miehet omistelee minua heti, en jaksa sellaista. Olen sanonut, ettÀ jos suunnittelee perheensÀ jÀttÀmistÀ, suhteemme pÀÀttyy siihen.

Vierailija
15/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parin vuoden ajan olin toinen nainen, umpirakastuneena. Paskaahan se oli. Inhottavan koukuttavaa. SitÀ yrittÀÀ voittaa sen miehen itselleen ja kilpailuasetelma saa sitkeÀn mielen pysymÀÀn siinÀ tilanteessa, kun ei halua luovuttaa ennen kuin on tehnyt kaikki temput. SiinÀ tulee ohittaneeksi omat tarpeet ja tunteet, kun pyrkii olemaan "tÀydellinen" sille miehelle. Lopulta hommassa tulee vain lÀpeensÀ arvoton ja kyynistynyt olo. On todella vaikea luottaa ja heittÀytyÀ kunnolliseen parisuhteeseen, kun on ensin pitkÀÀn ollut kakkonen. En suosittele kenellekÀÀn toiseksi naiseksi ryhtymistÀ. Alkuun se voi olla imartelevaa ja jÀnnÀÀ, mutta aikaa myöten se nakertaa sydÀmen pala palalta rikki.

Vierailija
16/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa, tapaamme kun minulle sopii, mies kÀrkkyy koko ajan. Lahjoja saan paljon, arvokkaitakin, kuten laukkuja ja kelloja ja olen mukana, jos viitsin lÀhteÀ, hÀnen työmatkoillaan. Upeita hotelleja ja kivaa tekemistÀ.

SÀÀnnöllistÀ suhdetta en halua ja perheettömÀt miehet omistelee minua heti, en jaksa sellaista. Olen sanonut, ettÀ jos suunnittelee perheensÀ jÀttÀmistÀ, suhteemme pÀÀttyy siihen.

MĂ€ haluan tollasen suhteen.

T. Vaimo, jonka mies ei huomioi, miestÀ ei kiinnosta seksi, eikÀ ajan viettÀminen yhdessÀ, vaan pitÀÀ minua tÀydellisenÀ itsestÀÀnselvyytenÀ

Vierailija
17/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mulla oli kyllÀ ihana suhde, jossa koettiin molempien parhaat hetket. Ei olut yhteistÀ arkea, vaan onnellisia hetkiÀ.

NeljÀ vuotta sitÀ kesti, kunnes lopetettiin yhteisestÀ pÀÀtöksestÀ,

Vierailija
18/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana panopuuni. KÀytÀn sinua niin kauvan kuin voin ja heitÀn sitten menemÀÀn.

Hah hah mustasukkaisen vaimon kirjoitus!

Vierailija
19/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden leiskahdus. Sen verran kuumat tunteet oli, ettÀ meinasi molemmilta jÀrki lÀhteÀ. Olihan se ihanaa aikaa. Toinen osapuoli jÀi kiinni puolisolleen ja ei sitten uskallettu niin lyhyen tuttavuuden jÀlkeen tehdÀ mitÀÀn radikaaleja ratkaisuja. Tuskin tulen ikinÀ enÀÀ kokemaan mitÀÀn noin suurta ja kaunista.

Vierailija
20/28 |
27.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden ajan olin toinen nainen, umpirakastuneena. Paskaahan se oli. Inhottavan koukuttavaa. SitÀ yrittÀÀ voittaa sen miehen itselleen ja kilpailuasetelma saa sitkeÀn mielen pysymÀÀn siinÀ tilanteessa, kun ei halua luovuttaa ennen kuin on tehnyt kaikki temput. SiinÀ tulee ohittaneeksi omat tarpeet ja tunteet, kun pyrkii olemaan "tÀydellinen" sille miehelle. Lopulta hommassa tulee vain lÀpeensÀ arvoton ja kyynistynyt olo. On todella vaikea luottaa ja heittÀytyÀ kunnolliseen parisuhteeseen, kun on ensin pitkÀÀn ollut kakkonen. En suosittele kenellekÀÀn toiseksi naiseksi ryhtymistÀ. Alkuun se voi olla imartelevaa ja jÀnnÀÀ, mutta aikaa myöten se nakertaa sydÀmen pala palalta rikki.

TÀtÀ ei usko ne, jotka ovat umpirakastumisvaiheessa. Aivan turha selittÀÀ heille tÀmÀ. Ovat omasta mielestÀÀn voittajia sentÀÀn.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme yhdeksÀn