Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on olla toinen nainen?

Vierailija
16.04.2022 |

🤔

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mut mä oon toisenlainen, mä oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimään..."

Vierailija
2/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavaahan se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika arvoton olo, kun unelmien mies lähtee kotiin perheensä luokse ja kun tapaamiset ovat lyhyitä ja silloin kun on mahdollisuus.

Vierailija
4/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, stnan lumppu!!!

Vierailija
5/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika arvoton olo, kun unelmien mies lähtee kotiin perheensä luokse ja kun tapaamiset ovat lyhyitä ja silloin kun on mahdollisuus.

Miksi sitten suostut tuollaiseen?

Vierailija
6/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet tälläistä? Tuskin se mies on kovin unelma, kun tekee perheelleen noin. Tekisi lopulta sinullekkin, jos saisit miehen omaksesi. Tuollaiset pettäjät ei rakasta ketään muuta kuin itseään ja haluavat aina jotain uutta.

Vierailija
7/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että yksinäistä, silloin kun toista tarvitsisi hän ei välttämättä ole lähettyvillä

Vierailija
8/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään. Sydänsurujen vaara on iso. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, tapaamiset miehen ehdoilla, pahimmillaan lyhyitä ja jossain syrjässä, ettei vaan kukaan näe. 

Ja ns. patjojahan ne toiset naiset on. Paitsi siinä melko harvinaisessa tapauksessa, että kumpikin on toisen suhteen tosissaan. 

Vierailija
9/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssasisar kirjoitti:

Voimaannuttavaahan se!

: D

Vierailija
10/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele kenellekään. Sydänsurujen vaara on iso. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, tapaamiset miehen ehdoilla, pahimmillaan lyhyitä ja jossain syrjässä, ettei vaan kukaan näe. 

Ja ns. patjojahan ne toiset naiset on. Paitsi siinä melko harvinaisessa tapauksessa, että kumpikin on toisen suhteen tosissaan. 

Entäs jos sydän on särkynyt muutenkin ja ei halua enää kokea että tulee petetyksi niin mitä väliä sillä sitten on jos on jollekin ”patja”.Saapahan edes jotain.

Vierailija
11/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mut mä oon toisenlainen, mä oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimään..."

Hei ihana panopuuni. Käytän sinua niin kauvan kuin voin ja heitän sitten menemään.

Vierailija
12/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tää menee. Miehellä ja hänen avopuolisollaan on asunto ja he elävät toisessa maassa elämäänsä. Minä ja miehen poika (yhteinen lapsi) eletään omaa elämäämme kun mies ei ole kuvioissa. Asumme yhdessä ehkä 3 kuukautta vuodesta eripituisissa pätkissä. Mulle on se ja sama, missä mies uittaa itseään kun joku siitä pettämisestä puhui. En itse ole myöskään uskollisin kumppani. Lapsi kutsuu miestä isäkseen ja vaikuttaa, että rakastaa isäänsä. Elatusmaksuja en lapsesta ole ottanut.

Vierailija
13/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta tajunnut olevani toinen nainen. Tapasin miehen, kun hän oli eronnut exästään vuotta aikaisemmin. Me olemme olemme olleet naimisissa jo monta vuotta ja edelleen olen täydellisellä kakkosijalla miehen elämässä. Esimerkiksi ainoa yhteinen lomamatkamme vuosiin piti perua, kun se ei kuulemmasopinut exän aikatauluihin. Mies ei lainkaan ymmärrä, minkä vuoksi olen vihainen ja tyytymätön suhteeseemme. Luultavasti rakastajattaret sivusuhteissakin saavat miehiltä enemmän huomiota kuin minä.

Vierailija
14/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa, tapaamme kun minulle sopii, mies kärkkyy koko ajan. Lahjoja saan paljon, arvokkaitakin, kuten laukkuja ja kelloja ja olen mukana, jos viitsin lähteä, hänen työmatkoillaan. Upeita hotelleja ja kivaa tekemistä.

Säännöllistä suhdetta en halua ja perheettömät miehet omistelee minua heti, en jaksa sellaista. Olen sanonut, että jos suunnittelee perheensä jättämistä, suhteemme päättyy siihen.

Vierailija
15/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden ajan olin toinen nainen, umpirakastuneena. Paskaahan se oli. Inhottavan koukuttavaa. Sitä yrittää voittaa sen miehen itselleen ja kilpailuasetelma saa sitkeän mielen pysymään siinä tilanteessa, kun ei halua luovuttaa ennen kuin on tehnyt kaikki temput. Siinä tulee ohittaneeksi omat tarpeet ja tunteet, kun pyrkii olemaan "täydellinen" sille miehelle. Lopulta hommassa tulee vain läpeensä arvoton ja kyynistynyt olo. On todella vaikea luottaa ja heittäytyä kunnolliseen parisuhteeseen, kun on ensin pitkään ollut kakkonen. En suosittele kenellekään toiseksi naiseksi ryhtymistä. Alkuun se voi olla imartelevaa ja jännää, mutta aikaa myöten se nakertaa sydämen pala palalta rikki.

Vierailija
16/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa, tapaamme kun minulle sopii, mies kärkkyy koko ajan. Lahjoja saan paljon, arvokkaitakin, kuten laukkuja ja kelloja ja olen mukana, jos viitsin lähteä, hänen työmatkoillaan. Upeita hotelleja ja kivaa tekemistä.

Säännöllistä suhdetta en halua ja perheettömät miehet omistelee minua heti, en jaksa sellaista. Olen sanonut, että jos suunnittelee perheensä jättämistä, suhteemme päättyy siihen.

Mä haluan tollasen suhteen.

T. Vaimo, jonka mies ei huomioi, miestä ei kiinnosta seksi, eikä ajan viettäminen yhdessä, vaan pitää minua täydellisenä itsestäänselvyytenä

Vierailija
17/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mulla oli kyllä ihana suhde, jossa koettiin molempien parhaat hetket. Ei olut yhteistä arkea, vaan onnellisia hetkiä.

Neljä vuotta sitä kesti, kunnes lopetettiin yhteisestä päätöksestä,

Vierailija
18/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana panopuuni. Käytän sinua niin kauvan kuin voin ja heitän sitten menemään.

Hah hah mustasukkaisen vaimon kirjoitus!

Vierailija
19/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden leiskahdus. Sen verran kuumat tunteet oli, että meinasi molemmilta järki lähteä. Olihan se ihanaa aikaa. Toinen osapuoli jäi kiinni puolisolleen ja ei sitten uskallettu niin lyhyen tuttavuuden jälkeen tehdä mitään radikaaleja ratkaisuja. Tuskin tulen ikinä enää kokemaan mitään noin suurta ja kaunista.

Vierailija
20/28 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden ajan olin toinen nainen, umpirakastuneena. Paskaahan se oli. Inhottavan koukuttavaa. Sitä yrittää voittaa sen miehen itselleen ja kilpailuasetelma saa sitkeän mielen pysymään siinä tilanteessa, kun ei halua luovuttaa ennen kuin on tehnyt kaikki temput. Siinä tulee ohittaneeksi omat tarpeet ja tunteet, kun pyrkii olemaan "täydellinen" sille miehelle. Lopulta hommassa tulee vain läpeensä arvoton ja kyynistynyt olo. On todella vaikea luottaa ja heittäytyä kunnolliseen parisuhteeseen, kun on ensin pitkään ollut kakkonen. En suosittele kenellekään toiseksi naiseksi ryhtymistä. Alkuun se voi olla imartelevaa ja jännää, mutta aikaa myöten se nakertaa sydämen pala palalta rikki.

Tätä ei usko ne, jotka ovat umpirakastumisvaiheessa. Aivan turha selittää heille tämä. Ovat omasta mielestään voittajia sentään.