Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

83v äitin epikriisissä lukee palataan sydänasioihin hoitajalakon loputtua, mitä ihmettä

Vierailija
16.04.2022 |

Eihän noin voi lääkäri kirjoittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään voi. Ilmeisesti äitisi sydänasiat eivät ole kovin akuutteja.

Vierailija
2/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi? Ilmeisesti kyseessä ei akuutti vaiva vaan asia joka halutaan muuten selvittää tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia mahtavat olla ei-akuutit sydänvaivat.

Vierailija
4/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri lupas soitella pääsiäisen jälkeen mun sydänasioista, ei mikään akuutti kait sekään.

Vierailija
5/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen täyttää 65 ja poistuu työelämästä, takuu menee umpeen yhteiskunnan silmissä. Sen jälkeen ei ketään kiinnosta mitä vaivoja mummolla on, se kuolee kuitenkin pian.

Vierailija
6/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen täyttää 65 ja poistuu työelämästä, takuu menee umpeen yhteiskunnan silmissä. Sen jälkeen ei ketään kiinnosta mitä vaivoja mummolla on, se kuolee kuitenkin pian.

Tämä. Tuohon asti hoidetaan, mutta tuosta eteenpäin voit saada yksityislääkäriltä reseptin, jonka terveyskeskuslääkäri sitten peruuttaa, jos erehdyt missä tahansa asiassa ottamaan terveyskeskukseen yhteyttä.

Vierailija
7/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia mahtavat olla ei-akuutit sydänvaivat.

Sivuäänet, rytmihäiriöt. Kyllähän sydän voi oireilla muutenkin kuin akuutilla sydänkohtauksella.

Vierailija
8/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempia hoidetaan. 70+ mieheni on saanut huippuhyvää hoitoa julkisella. Ei koske häntä hoitojonot.

Vierailija
9/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lakko kestää 8kk

Vierailija
10/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi ap. Olen sepelvaltimotautinen, muutaman kerran pallolaajennetttu. Nyt UUSI verenpainemittari näyttää jatkuvast rytmihäiriöitä. Ei tunnu sykkeessä mitää erikoista, kun kuuntelen. Labrat , sydänfilmi , ja kardiologi odottaa hoitajalakon päättymistä. Herran halttuun ,kun ei ole vaivoja.

Menisin ensiapuun jos tulisi jotain häikkää!

Olen 76v.

Vierailija
11/11 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lakko kestää 8kk

Ei-akuutit odottaa. Jos ei hoitajia ole töissä, niin ei niitä ole eikä hommia pystytä hoitaan normaalisti. Ei niitä aikoja tyhjästä taiota, jos ei ole ihmisiä tekemässä niihin liittyviä töitä.