Kuinka moni pettää? Mitä veikkaatte?
Työkaveri paljasti että hänellä jo vuosia kestänyt salasuhde ja muutama kuukausi sitten kaverini petti kumppaniaan ja toinen kaveri sai juuri tietää puolisonsa löytäneen toisen ja sanoi lähtevänsä hänen matkaan.
Onko tämä kauheankin yleistä?
Kommentit (28)
Minun mieheni on naistenmies. Heräsin asiaan hiljattain. En ollut tajunnut merkkejä, vaikka ne olivat silmieni edessä. Tuntuu pahalta.
Olisko karkea arvio tuolainen 80-90% miehistä, noin ainakin työkavereittan kulkemisista päätellen.
Kaikkihan pettää, toihan on ihan normaalia.
Kaikki varmaan jossain vaiheessa, ainakin henkisesti. Flirttailee toiselle, toinen koko ajan mielessä, pukeudutaan toista varten, lähetellään viestejä. Pettäminen ei aina ole fyysistä.
Vaikea sanoa, kuinka yleistä pettäminen on, mutta monet varatut naiset flirttailevat esim minulle. Itse olen vapaa mies.
Luultavasti saisin heidät sänkyyn, jos haluaisin. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan aina kun naiset pyytää. Se on vaan kohteliaisuus. Minusta on mukava kuunnella mitä ne miettii varatun kanssa touhuamisesta. Kerron aina kotiasiat ennen sänkyyn menoa. Ei se tunnu haittaavan vaan pikemminkin tekee siitä hauskempaa. Minulla on kaksisuuntainen, niin varmaan myös vaikuttaa asiaan minun puolelta.
Mee hoitoon!
Miksi? Kotona suhde jo yli 20vuotta ja kaikki hyvin. Minusta vaan tykätään ja en peittele ikinä kotiasioita. Se ei jarruta koskaan mitään.
Ei taida puoliso tietää sikailuistasi tai sitten tietää ja olet vain lompakko.
Kyllä naapurin bilde himottaa.
T. Sami
Hyvä. Luulen että minun hoidot miettii juuri noin. Aikuiset saa tehdä mitä haluaa. Reilua kertoa vaan etukäteen tilanne. Taidankin tänään etsiä jonkun sinkun kaunottaren.