Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni pettää? Mitä veikkaatte?

Vierailija
16.04.2022 |

Työkaveri paljasti että hänellä jo vuosia kestänyt salasuhde ja muutama kuukausi sitten kaverini petti kumppaniaan ja toinen kaveri sai juuri tietää puolisonsa löytäneen toisen ja sanoi lähtevänsä hänen matkaan.

Onko tämä kauheankin yleistä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tekis mieli pettää yhden tietyn henkilön kanssa. Varmaan sen jälkeen tulisi katumus.

Vierailija
2/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tekis mieli pettää yhden tietyn henkilön kanssa. Varmaan sen jälkeen tulisi katumus.

Miksi pettää?

Mikset eroa ensin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yleistäkin, yleistä on myös uskollisuus.

Vierailija
4/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni

Vierailija
5/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se tilastojen mukaan noin puolet.

Onhan se aika karua eikä lisää luottamusta ihmisiin. Jos ei itse petä, on todennäköisempää että kumppani pettää.

Vierailija
6/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 99% ihmisistä ainakin jollainlailla vähääkään pidemmässä suhteessa pettää jollain osa-alueella, valehtelee, salailee, feikkaa, huijaa, käyttää hyväksi, puhuu pahaa, ajattelee pahaa, manipuloi, petaa itselleen yliotetta.... siis aivan varmasti lähes kaikki pettävät jollainlailla toistensa luottamuksen ja tekevät toisin kuin ovat antaneet ymmärtää tai kuin on sovittu. Erotiikasta jos vain puhutaan niin varmaan enemmistö niin naisista kuin miehistäkin valehtelee ja pettää enemmän tai vähemmän.

Vierailija
7/28 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika karua eikä lisää luottamusta ihmisiin. Jos ei itse petä, on todennäköisempää että kumppani pettää.

Jos poistetaan laskuista kaikki persoonallisuushäiriöiset narkit rikolliset yms, jotka kaikki pettää, niin normaaliväestössä on sentään jo vähän harvinaisempaa.

Vierailija
8/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poistetaan laskuista kaikki persoonallisuushäiriöiset narkit rikolliset yms, jotka kaikki pettää, niin normaaliväestössä on sentään jo vähän harvinaisempaa.

Et voi yleistää

Vierailija
9/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen mies ei petä, vaan rais kaa vaimonsa kannustamana:

https://www.rferl.org/a/ukraine-rape-russian-soldier-wife-bykovsky/3180…

Vierailija
10/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-40% pettää eri kyselyjen mukaan. Onko tuo ihmekään. Ennen miesten syrjähypyt katsottiin sormien läpi ja lähes puolet naisista hyväksyivät ne. Ei se ole koskaan auvoisempaa ollut.

Vierailija
11/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan aina kun naiset pyytää. Se on vaan kohteliaisuus. Minusta on mukava kuunnella mitä ne miettii varatun kanssa touhuamisesta. Kerron aina kotiasiat ennen sänkyyn menoa. Ei se tunnu haittaavan vaan pikemminkin tekee siitä hauskempaa. Minulla on kaksisuuntainen, niin varmaan myös vaikuttaa asiaan minun puolelta.

Vierailija
12/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnekysymys. Moni on niin narsisti että pettää ilman mitään tunnontuskia. Syyhän kaikkeen häiriökäytökseen kun löytyy aina toisista. Petin koska sinä sitä ja tätä. Pitkän parisuhteen salaisuus on että hyväksyy kumppanin juoksemisen vieraissa ja muun epäsosiaalisen käytöksen ja oman elämänsä pilaamisen. Tämän sanon sinkkuna ja muita pariskuntia seuranneena.

Vierailija
13/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se määrä mitä minua on kutsuttu ukkomiesten ( miespareiksi esittelevät itsensä)  paljuihin ja saunailtoinin sekä miesporukoiden laiva, hotelli, kylpylämatkoille sekä miesten saunailtoihin niin, huh, ei kellään ole uskollista miestä. 

Vierailija
14/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna pyhimyksenä tein pikaisen gallupin ja 0% näyttää tulos.

Vierailija
15/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu kahden välisiin parisuhteisiin. Ihmisen kaikkia tarpeita ei voi tyydyttää vain sen yhden ihmisen kanssa.

Vierailija
16/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan aina kun naiset pyytää. Se on vaan kohteliaisuus. Minusta on mukava kuunnella mitä ne miettii varatun kanssa touhuamisesta. Kerron aina kotiasiat ennen sänkyyn menoa. Ei se tunnu haittaavan vaan pikemminkin tekee siitä hauskempaa. Minulla on kaksisuuntainen, niin varmaan myös vaikuttaa asiaan minun puolelta.

Sinkkuna suosin varattuja. He ymmärtää, että kyse on pelkästä seksistä, he käyttää ehkäisyä sanomatta ei huutele kylillä ketä käy painamassa.

Vierailija
17/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näkyy suomalaiisten rakkaudettomuus ja tunteettomuus pettämisenä. Minäminä-ihmiset kun kokee olevansa etuoikeutettuja mihin vaan. Moni on ihan kunnon psykopaatti.

Vierailija
18/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Vierailija
19/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei lopultakaan kiinnosta. Ihmisillä on kaikenlaisia yksityisiä juttuja, jotka saakin jäädä yksityiseksi.

Vierailija
20/28 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Miksi? Kotona suhde jo yli 20vuotta ja kaikki hyvin. Minusta vaan tykätään ja en peittele ikinä kotiasioita. Se ei jarruta koskaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan