Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmistä jolle oikeasti kaikkein tärkeintä elämässä on menestys ja oma maine?

Vierailija
16.04.2022 |

Mikä on hänen koulutuksensa ja työnsä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne oikeastaan mitään muita, kaikilla sama juttu, enemmän tai vähemmän. Ja kaikista koulutustasoista löytyy.

Vierailija
2/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni on tällainen. Hänellä on mentävä paremmin kuin muilla sisaruksilla, maksoi mitä maksoi.

Hän on siis ihan suorittavassa työssä oleva normaalin näköinen nainen, joka nai perussuomalaisia äänestävän rekkakuskin. Mutta HÄN asuu nyt omakotitalossa ja HÄNELLÄ on autona Audi, niin HÄN on parhaiten menestynyt.

Hänen talonsa on yhden siskon upo uutta taloa viisi neliöitä isompi, mutta se riittää voittamaan paremmuuskisan. Hänen autonsa on siskon perheen pari vuotta vanhaa hybridiautoa vanhempi, mutta kuitenkin Audi. Hänen lapsensa ovat siskon lapsia parempia, hänen miehensä siskon miestä parempi jne.

Terveisin pääsiäiseksi lapsuudenkotiin tullut, lopen uupunut sisko nmr. 4. Ymmärrän, että täällä ei ole sitä siskoa, johon koko ajan verrataan. Hänellä meni hermot jo muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. Ovat sisäisesti katkeria ja tyytymättömiä. Eräskin painoi tehtaalla rankkaa työtä surkealla palkalla ja ainoa motivaatio oli saada pihaan se käytetty "premium" Audi. Siihenpä ne loputkin hilut sitten meni eikä muuta elämää enää ollu kun se työ ja ruudussa seisova Audi. Kertakaikkiseen upea elämä. Yhtäkään oikeasti onnellista tämäntyyppistä ihmistä en ole vielä nähnyt.

Vierailija
4/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Vierailija
5/5 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainakin on tärkeää oma ura ja maine. Olen tehnyt töitä alallani jo lapsesta, joten kyllä maine, menestys ja ura on tärkeitä, koska ne mahdollistavat toimeentulon. Kaikista tärkeintä on kuitenkin oma lapsi ja se, että hänestä tulee tervejärkinen ja tasapainoinen ja olen valmis tekemään uhrauksia oman urani kustannuksella jos hän tarvitsee minua. Voin jatkaa urani rakentamista kun hän vanhempi. Tietenkin on muitakin asioita, jotka ovat tärkeitä, mutta työ mahdollistaa toimeentulon ja se mahdollistaa muiden asioiden tekemisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän