Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lukenut keskusteluja joissa kerrotaan pettämisen "merkeistä". Lähes kaikki löytyy puolisostani.

Vierailija
16.04.2022 |

Enkä kuitenkaan tee asialle mitään. En jätä sikaa enkä ala tutkimaan vaatteita, puhelinta taikka seuraamaan perässä. En halua uskoa että mieheni tekisi minulle näin. Elän paskan tunteen vallassa viikosta toiseen. Ja yritän vain uskoa että ei se minua petä. Mitähän järkeä tässä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä merkkejä olet huomannut?

Vierailija
2/6 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne merkit ovat? Itsellä varmaan sama tilanne. Mutta en usko että kuitenkaa pettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tapahtuisi, jos toimisit itse juuri samoin kuin hän, alkaisiko siellä hälytyskello soida? Hmm.

Vierailija
4/6 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli meilläkin merkit näkyvissä ja minä tollo en niitä huomannut. Naureskeltiin vaan tyttären kanssa, että mikähän miestä vaivaa.

Vierailija
5/6 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listatkaa ne merkit

Vierailija
6/6 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tiesi varmaan erään miehen pettämisestä, paitsi miehen vaimo. Vaimon työpaikalle toimitettiin viesti asiasta ja vaimo nosti älämölön facebookissa seinällään, kuinka kaikki on hyvin ja joku toinen nainen kehtaa valehdella. Noh, vajaa vuosi myöhemmin vaimo on sairaslomalla, kun pettäminen tulikin "yllätyksenä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi