Olen lukenut keskusteluja joissa kerrotaan pettämisen "merkeistä". Lähes kaikki löytyy puolisostani.
Enkä kuitenkaan tee asialle mitään. En jätä sikaa enkä ala tutkimaan vaatteita, puhelinta taikka seuraamaan perässä. En halua uskoa että mieheni tekisi minulle näin. Elän paskan tunteen vallassa viikosta toiseen. Ja yritän vain uskoa että ei se minua petä. Mitähän järkeä tässä on?
Kommentit (6)
Mitkä ne merkit ovat? Itsellä varmaan sama tilanne. Mutta en usko että kuitenkaa pettäisi.
Mitähän tapahtuisi, jos toimisit itse juuri samoin kuin hän, alkaisiko siellä hälytyskello soida? Hmm.
Niin oli meilläkin merkit näkyvissä ja minä tollo en niitä huomannut. Naureskeltiin vaan tyttären kanssa, että mikähän miestä vaivaa.
Kaikki muut tiesi varmaan erään miehen pettämisestä, paitsi miehen vaimo. Vaimon työpaikalle toimitettiin viesti asiasta ja vaimo nosti älämölön facebookissa seinällään, kuinka kaikki on hyvin ja joku toinen nainen kehtaa valehdella. Noh, vajaa vuosi myöhemmin vaimo on sairaslomalla, kun pettäminen tulikin "yllätyksenä".
Ap, mitä merkkejä olet huomannut?