Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto.net jumittaa jo toista päivää! :/

Vierailija
16.04.2022 |

Ja nyt ketuttaa jo huolella! Pitäisi laittaa tavaraa myyntiin, mutta alusta ei toimi. Viesteihin ei tietenkään vastata, mitä sitä nyt käyttäjille mitään tiedottamaan, prletto. Ei kiva tämä. Nyt olisi hyvää aikaa hoitaa nämäkin hommat ja sitten ei pysty - vain ylläpidon takia - tekemään yhtään mitään! Hyi hävetkää!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaatko itse aina viesteihin?

En aina, mutta joskus.

Vierailija
22/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä pelittävän tänäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti alkaa vituttaa. Huuto ollut koko pääsiäisen kuralla. Ovelasti kikkaillen ja kärsivällisesti yrittäen olen saanut ilmoituksia uusittua. Tuskin silti moni jaksaa tavaroita selata kun sivusto ei avaa linkkejä kunnolla ja kirjautumistakin saa yrittää monta kertaa.

Laitoin viestiä ylläpidollekin vaan liekö siellä ketään töissä pääsiäisenä?

Just nyt pyhinä olis ihmisillä aikaa selata ja surffata ja ostella (ja myös myydä) tavaroita.

Vierailija
24/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei kolmessa -neljässä päivässä saada sivustoa toimimaan. Aika surkeaa. Muuten hyvä kauppapaikka.

KETUTTAA. KYLLÄ.

Vierailija
25/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma jatkuu edelleen. Nostan.

Vierailija
26/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan tietääkö joku kuka tätä sivustoa nykyään pyörittää? Itsellä ei niin vakavaa, mutta onhan siellä käyttäjä jotka jopa maksavat palvelusta. Mahtaa heillä olla mukavaa.

Vierailija
27/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän yrittänyt ostaa yhden tuotteen, mutta sisäänkirjautuminen ei toiminut. Äsken vihdoin onnistui! Nyt etusivukin näyttää ainakin minulla normaalilta, se ei ole pitkään aikaan näkynyt kunnolla.

Vierailija
28/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, että mitä siellä huuto.netissä edes saa nykyään myytyä.

Itse myyn ja ostan fb:n kautta nopeammin eikä minkään tavaran myymiseen mene viikkoja/tarvitse pakosti käyttää oikeaa rahaa ostaakseen lisänäkyvyyttä.

Vierailija
29/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn ja ostan fb:n kautta nopeammin eikä minkään tavaran myymiseen mene viikkoja/tarvitse pakosti käyttää oikeaa rahaa ostaakseen lisänäkyvyyttä.

Hyvät tuotteet menevät kaupan ilma lisänäkyvyyttäkin. Huuto on tosi hyvä kauppapaikka. Nyt vaan sivut kuntoon!!!! Kiitos.

Vierailija
30/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät tuotteet menevät kaupan ilma lisänäkyvyyttäkin. Huuto on tosi hyvä kauppapaikka. Nyt vaan sivut kuntoon!!!! Kiitos.

Itse olen myynyt ihan kotimaista lasiakin.

Paljon helpommin olen kyllä saanut myytyä Facebookin kautta.