Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Titanic upposi 14.4. Minkälaisia tarinoita olet kuullut esiesivanhemmiltasi siitä?
16.04.2022 |
Liittyykö Titanic sukusi historiaan mitenkään?
Kommentit (5)
Titanic upposi 15.4.
Av:lla on hyvä keskustelu "Jutellaan Titanicista". Kannattaa googlata jos aihe kiinnostaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole kuullut tarinoita, mutta olen nähnyt sen elokuvan. Aina miettinyt, miten se on kuvattu ja selvisivätkö kuvaajat onnettomuudesta. Vai onko se kuvattu jollain valvontakameroilla.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut tarinoita, mutta olen nähnyt sen elokuvan. Aina miettinyt, miten se on kuvattu ja selvisivätkö kuvaajat onnettomuudesta. Vai onko se kuvattu jollain valvontakameroilla.
Taidat olla huumorimiehiä😵
Alue: Aihe vapaa
Ei.
En ole kuullut mitään tarinoita siitä sukulaisilta. Ei ole ollut edes kumminkaimaa kyydissä.
Ja veikkaan, että olen enemmistössä.