Kun miehen kaverinainen on ihastunut
Jos miehellä on kaverina nainen joka on ihastunut mieheen, niin miten tilanteeseen pitäisi suhtautua, kun ei halua kuitenkaan olla kenenkään kaverisuhteiden tiellä? Saahan sitä ihastunut olla ihan vapaasti eikä sille mitään mahda, mutta en haluaisi miehen lähettävän vääriä signaaleja tämän naisen suuntaan. Koska ovat kavereita pitävät yhteyttä paljon.
Mistä tiedän että nainen on ihastunut? Käytöksestä näkee täysin selkeästi ja olen kuullut asian myös muualta. Naisen ihastus on samantekevää, mutta oman puolisoni toivon osaavan kunnioittaa parisuhdettamme.
Onko kokemuksia vastaavista tilanteista?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miehen on tehtävä selväksi, että ei muuta kuin kaveruutta.
Valitettavan usein miehet ovat niin puusilmiä, etteivät tajua toisen ihastusta, vaikka kaikki muut näkevät sen kilometrin päähän.
Tai sitten tajuavat, mutta esittävät etteivät tajua.
Eikö se ole miehen ongelma ja tehtävä hoitaa koko asia? Miehen kuuluu tehdä selväksi, että on parisuhteessa onnellisesti. Ja jos nainen ei selkeästi osaa pitää rajoja, niin mies pistää välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole miehen ongelma ja tehtävä hoitaa koko asia? Miehen kuuluu tehdä selväksi, että on parisuhteessa onnellisesti. Ja jos nainen ei selkeästi osaa pitää rajoja, niin mies pistää välit poikki.
mistä sinä tuon "onnellisen" keksit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sinä tuon "onnellisen" keksit
No se on aika varma tapa yleensä saada nainen kuin nainen perääntymään, jos mies sanoo, että on onnellisesti parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ajattelen samoin. Miehelle kun yritin vihjaista toivovani hänen asettavan tarvittavia rajoja hän näki asiassa olevan kyse vain minun mustasukkaisuudestani. Eli hän ei asiaa ymmärrä.
Ap
Ootko 100 varma että miehesi ei ole ihastunut myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ajattelen samoin. Miehelle kun yritin vihjaista toivovani hänen asettavan tarvittavia rajoja hän näki asiassa olevan kyse vain minun mustasukkaisuudestani. Eli hän ei asiaa ymmärrä.
Ap
Joko sinun mies on ihastunut tähän naiseen, tykkää huomioista tai ei uskalla sanoa tälle naiselle suoraan jostain muista syistä. Mitä rajoja sitten toivoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoko sinun mies on ihastunut tähän naiseen, tykkää huomioista tai ei uskalla sanoa tälle naiselle suoraan jostain muista syistä. Mitä rajoja sitten toivoit?
En mitään erityistä. Sanoin vaan, että toivon ettei hän tahattomasti lähde lietsomaan tilannetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko 100 varma että miehesi ei ole ihastunut myös?
En. Mutta enemmänkin luulen hänen olevan imarreltu ja nauttivan huomiosta. Ap
Kimppakivaa!
Saattaa olla viimeinen mahdollisuutenne tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoko sinun mies on ihastunut tähän naiseen, tykkää huomioista tai ei uskalla sanoa tälle naiselle suoraan jostain muista syistä. Mitä rajoja sitten toivoit?
En mitään erityistä. Sanoin vaan, että toivon ettei hän tahattomasti lähde lietsomaan tilannetta. Ap
No sitten tuo mustasukkaisuus kommentti oli aika turha miehen puolelta, mutta enempää et voi kyllä tehdä. Se on miehen tehtävä. Tai näin itse ainakin asian ajattelen. Tiedätkö mistä puhuvat?
Välit poikki on ainoo vaihtoehto, mies ei loputtomiin kestä varsinkaan jos oma vaimo pihtailee ja on muutenkin nihkee.
Eli aisa huuleen ja samalla laittelet estot päälle luuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka kauan he on olleet kavereita ja onko nainen sinunkin elämässä "mukana"? Outoa että yrität kertoa huolesta ja toinen leimaa sen vaan mustasukkaisuudeksi.....
Taitaa mieskin olla ihastunut kun ei osaa pitää rajojaan.
Miehen on tehtävä selväksi, että ei muuta kuin kaveruutta.
Valitettavan usein miehet ovat niin puusilmiä, etteivät tajua toisen ihastusta, vaikka kaikki muut näkevät sen kilometrin päähän.