Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~oOo~HELMInauha viikonloppuun~oOo~

06.10.2006 |

[b][color=coral]Huomenta HELMInauhalaisille!![/color][/b] [color=deeppink][b]=)[/b][/color]

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta o..

Kävin sumppuamassa vähä rahnua tänää, ostin pienen kermakakun eilisen ultran kunniax. =) Täytyy kaffet keitellä jahka mies kotiutuu ja herkutella. (Ei mitenkää fixua ku miettii tuota viime aikasta painon nousua mutt jos nyt tän kerran... ;))

Eipä tässä tän ihmeempiä.

[b][color=darksalmon]Päivänjatkeita jälleen Helminauhalaisille ja hyviä vointeja!![/color][/b]

Maaret(ti) & örppänä [size=2][color=red]♥[/color][/size] jne. :)

Vierailija
22/26 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mullakaan mitään asiaa ole, mut Maaret(ti):n kermakakku sai niin veden kielelle, et pitäiskö itekin lähteä metsästämään sellasta jostain *lurps*.

Heh, katos vaan, kun oikein pohti, et mikä olis hyvä syy sit kakkuun (eihän ilman syytä " voi" herkutella, mutta onneks syitä löytyy aina joka lähtöön ;), mutta hokasinpa just, et tänään on mun nimppari! Eli paljon onnea vaan mulle - kakkua KIITOS! Ja eikun kauppaan (pitäiskö heti herättää neiti päiväunilta..).. =D

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]20+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina jotenkin kovin iloinen perjantaisin. Ehkä se on jäänne opiskeluajoilta, kun perjantaisin pääsi hyppäämään bussiin ja huristelemaan kohti oman kullan kainaloa. Hassua, että tunne on sama, vaikka jo ollaan naimisissa.

Tänään on erityistä aihetta iloisuuteen. Kävin aamulla kampaajalla, tukasta lähti yli 20cm pois! Oli se hiuspino lattialla aika pelottavan näköinen, mutta väliäkös sillä, kun peilistä näkyi uusi hieno tukkatyyli. Mulla on sellainen olo, että olen aina kasvattanut hiuksia. Rippikuvassa mulla on polkkis, mutta sitten sitä pitikin jo alkaa kasvattamaan vanhojen tansseihin. Sen jälkeen ei voinut leikata, kun ylioppilaskuvat lähesty. Sitten tukka lyheni vähän, mutta pari vuotta olen jo tiennyt kasvattavani niitä häihini. Hääkampaus oli ihana valtava nuttura, kokonaan omista hiuksista tehty. Nyt, 5vkoa häiden jälkeen tukka sai lähteä. Mies tulee pian kotiin - mikähän on kommentti. Ikinä se ei oo mua näin lyhyttukkaisena nähnyt. Mitenkä te muut? Onko raskaus saanut teidän kyllästymään ulkonäköönne / tekemään jotain muutoksia?

Tuuti riehuu ihan järkyttävän paljon koko ajan. Luulen, että se etsii jotain koloa, josta pääsisi karkuun. Ei tuossa touhussa ole muuten mitään järkeä... Eläväinen lapsi!

*M* ja Tuuti, 21+6

Vierailija
24/26 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on mennyt taas juostessa asioilla ym. ym...

[color=violet][b]Minnille[/b] paljon onnea nimppareitten johdosta!!

Syöhän paljon kakkua!

[/color]

Mairanne oli tehnyt radikaalin muutoksen hiuksiin..

Minä haluasin muuttaa kans tyyliä ja olen miettinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja, mutta en ole vielä keksinyt mitä tälle päälle tehtäis!

Tosin montaa vaihtoehtoo ei edes ole, kun on aika lyhyt tukka..

Loviisalle vielä tuosta meidän rontista..:

Se on kyllä totta että rotu omaa upeen ulkonäön ja luonteen! Meidän neitin kanssa on koulutuksessakin päästy aika helpolla, kun on ollut nopea oppimaan ja pennusta asti (nyt 2v) tosi rauhallinen yksilö!

Toki välillä on päiviä, että ei kuuntele yhtään ja on itsepäinen kuin aasi, mutta yleisesti ottaen kiltti kun mikä!

Otetaan heti toinen rotikka, kunhan saadaan omakotitalo ja vauva vähän isommaks!!

Huomenna mennään luonnetestiin...vähän jännittää, mitä tuolta neitokaiselta löytyy korvien välistä...

Pakkauksesta on edelleen juttua ja minä en osaa päättää ottaako sen vai ei..

Mitenkähän se onkin niin kovin vaikee päättää!?

..ai niin ja Loviisallekos oli luvattu [color=purple]tyttöä [/color] tulevaksi!* Onnittelut lähtee täältä ihan pikkasen [color=green]vihreenä [/color] kateudesta*

..mutta mainittakoon kuitenkin, että oon tosi onnellinen saadessani VAUVAN! Oli se sitten kumpaa merkkiä tahansa!

Maanantaina on viimenen tilaisuus käydä laskettamassa kelassa kuinka paljon saisin sairaspäivärahaa jos näin työttömänä jäisin sairaslomalle..

Aikaa olis kyllä ollut, mutta kun ei ole saanut aikaiseksi..

noo, tässä tämänpäiväiset turinat

mammutti ja Vilppu rv21

Vierailija
25/26 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viikko taas takana. Kivaa. On ollut hiukan tylsää tosin, kun ei ole tällä hetkellä muuta tekemistä oikein kuin tuo koulu. Maha kasvaa pikkuhiljaa omia aikojaan, mutta raskaus estää normaalit harrastukset ja tosissaan urheilun. Koiratkin olivat mummilla yötä, niin on ihan hipihiljaista. Mutta onneksi tulevat tänään taas kotiin.

Mairanne: Minulla ihan sama homma. Olin kampaajalla n. 2 vko sitten ja ennen melkein peppuun asti pitkät hiukset lyhenivät suunnilleen olkapäille. En varsinaisesti kasvattanut, mutta pääsivät kasvamaan tosi pitkiksi. Ihan käytännön syistä leikkasin. Pitkät hiukset ovat turhan työläät (ja menevät huonoon kuntoon) ammatikseen urheillessaan. Olin ajatellut säästää hiuksia siihen vielä, että saisin ison kampauksen, jos menemme naimisiin, mutta kun ei niitä häitä ole nyt vielä ainakaan kahteen vuoteen tiedossa, niin en sitten enää jaksanut. Ehtivät vielä kasvaa uudelleen pitkiksikin, jos ukko joku päivä sattuisi kysäisemään. Rahatilanne ei nyt vaan opiskelija-lapsiperheessä ole ideaali häille. Vielä. Mutta sitten kyllä leikkaan hiukset vielä lyhyemmiksi, kunhan nutturoille ei ole enää tarvetta. :)

Loviisa: ONNITTELUT tytöstä! Tsemppiä uuden ultran odotteluun! Uskon, että kaikki on hyvin kuitenkin. HALEJA!

Henna: Kiva, että on toinenkin hevosihminen helmikuisissa!

Minni: Onnittelut nimppareista! Meillä ei ole koskaan juhlittu nimppareita. Nyt sitten viime heinäkuussa kutsuimme sukulaiset kokoon minun " nimpparikahveille" . Sanoin sitten kaikille siinä kahvinjuonnin lomassa: " Meillä ei ole tapana juhlia nimppareita, mutta syy miksi teidät on kutsuttu tänään tänne, on se, että Mies ja minä haluamme kutsua teidät synttäreille ensi helmikuussa." Johon mummi sitten: " Kenenkäs synttäreitä silloin juhlitaan? Vaarin vai?" Nauratti hiukan. Vaarin synttärit saavat kyllä itse järjestää, mutta me juhlimme toivottavasti vauvan syntymää. :)

Äitiyspakkauksen meinaan ottaa. Esikoinen tulossa, joten siinä on paljon kivaa ja hyödyllistä tavaraa ja vaatetta.

Onko teillä kokemuksia Gracon matkarattaista? Meinaamme sellaiset ostaa, mutten oikein tiedä, että mitä varsinaisia eroja eri mallien välillä on. Lähinnä koko kai. Mirage on pieni, kevyt ja siro, mutta Spree oli myös melko kevyt ja kuitenkin hiukan isompi. Hmm... No, onhan tässä reilusti aikaa vielä miettiä tuota ratasasiaa.

Sellainen juttu tuli mieleen, että kun täällä ovat jotkut sanoneet tunnistaneensa ultrassa ihan selvästi, että kumpi on tulossa, niin minä en kyllä oikein sitä näe. Netissähän on joitakin kuvia, joista voi arvailla ja ei voi sanoa, että näkisin selvästi kumpi sukupuoli on kyseessä. Luin Vau-kirjasta, että pojalla vasta näillä viikoilla alkavat kivekset laskeutua ja tytön munasarjat näyttävät joskus kyllä erehdyttävästi samalta. Tietenkin pojalla on sitten vielä se uloke, mutta ultrassa näyttää melko samalta kyllä tyttöjen ja poikien värkit. Eipä sillä, meillä ei kätilö suostunut edes ultraamaan jalkoväliä, että oltaisiin voitu itse arvailla. Mutta luulenpa, että oikean tulkinnan mahdollisuus olisi ollut 50%. :) Helmikuussapa selviää sitten onko oma tuntemus oikea. Eli poikaolo on ollut jostain syystä.

Tuli tuosta ultrasta mieleen, että moni on täällä sanonut, että on tarkistettu sitä ja tätä, mutta meillä ei oikein mitään niistä. Tai sitten kätilö ei vain meille maininnut, vaikka katsoikin. Hassua vaan miten paljon noikin asiat voi näköjään vaihdella.

Mutta eiköhän tässä ole jo loruiltu tarpeeksi. Aurinkoista päivää helmiksille!

Jolanda + koukkis rv 20+6

Vierailija
26/26 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas aikamoinen romaani. No, koittakaa kestää. :) Ensin en jaksanut kirjoitella mitään moneen viikkoon, mutta nyt sitten, kun pahin väsymys on hellittänyt, niin tekstiä tulee vaikka muille jakaa.