Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylitunteikkuus

Vierailija
15.04.2022 |

Saatan kärsiä ylitunteikkuudesta. Jotkut tunteikkaat/surulliset asiat saattavat jäädä mieleen ja niistä on vaikea päästä yli. Joskus on jopa vaikea päästää irti tv-sarjojen lopuista irti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo liittyy siihen, että masennuksessani on meneillään huonompi kausi. Enimmäkseen kyllä suremiseni on sellaista, etten pysty itkemään vaikka olen pakahtumaisillani, mutta toisinaan, kuten viimeisen viikon aikana, melkein asia kuin asia saa kyyneleet virtaamaan. Olen ihan vereslihalla. Näen pelkkää surua ja tuskaa ympärilläni.

Vierailija
2/6 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset ei valmistu niitä murehtimalla ja vatvomalla. Ajattelun ohjaamista muihin ja positiivisiin asioihin kannattaa harjotella. Olen sillä lailla saanut omaa murehtimistani vähennettyä.

Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatukset ei valmistu niitä murehtimalla ja vatvomalla. Ajattelun ohjaamista muihin ja positiivisiin asioihin kannattaa harjotella. Olen sillä lailla saanut omaa murehtimistani vähennettyä.

Tsemppiä

Olen yrittänyt ajatella kivojakin asioita, mutta siihen tulee aina se ylitunteikkuus, koska tiedän, että kaikki loppuvat aikanaan. Saatan kärsiä myös luopumispelosta.

-ap

Vierailija
4/6 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Jos käytät niin lopeta.

Vierailija
5/6 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Jos käytät niin lopeta.

En ole koskaan käyttänyt minkäänlaista ehkäisyä.

-ap

Vierailija
6/6 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös murrosikä, naisilla hormonaalinen kierto, ja vaihdevuodet aiheuttaa tunteikkuutta.