Rintaliivit puristaa
Tuntuu siis etenkin rintojen alta. Eikä voi olla liian pieni ympärys, kun mittojen mukaan pitäisi olla vielä pienempi. Mitta rintojen alta 63cm, liivit 65. Sama ongelma yksien liivien kanssa mitkä 70. Eli missä vika? Koko siis 65F/G. Kaarituet etenkin ahdistaa, mutta mistään ei löydy kaarituettomia tässä koossa. Urheiluliivit myös hankala löytää.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kato Lumingeriesta.
No siellä laskuri antaa kooksi 55H. Ja ei niillä ole edes sellaista myynnissä. Eikä missään ole.
Loppui rytmihäiriöt kun löysin " rintaliivitopin" joka ei purista rintojen alta. Oli vaikea löytää, puristi jopa xl - kokoiset vaikka olen tosi pieni.
Harrastan Pilatesta joten hengittelen isosti.
Ahaa. Tilasin talvella omaa kokoa lämpökumpparit. Ne puristi. Ratkaisin ongelman palauttamalla ja ostin kaupasta erimerkkiset. Löytyi sopivat.
Kokeile isompaa kuppia. Liiian ahdas kuppi tekee myös ympäryksen kireämmän tuntuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile isompaa kuppia. Liiian ahdas kuppi tekee myös ympäryksen kireämmän tuntuiseksi.
Suurin mitä olen 65 ympäryksellä löytänyt, on tuo G. Ja niissäkin on aavistuksen löysää, menkkojen aikana kuitenkin ihan hyvät kun vähän turpoaa. Ilmeisesti nuo kaarituet ei sitten minulla asetu oikein tai kun nuo liivit on liian leveitä. Se kuppiosa, menee suunnilleen kainaloihin. Harmi kun tässä kaupungissa ei ole liiviliikettä, että voisi kokeilla. Ja netistä ei oikein uskalla tilata, kun ei ne kovin halpoja ole. Kun malleja ei juuri ole tässä koossa.
Ostin jatkonauhoja paketin .Eipä purista enään mistään. Ne kiinnitetään hakasilla ja näin leviää ympärysmitta ja suuri helpotus.
Otatin laserilla myös pois rypäleet rintojen alta ,jotka hanganneet liivit aiheutti.Jopas kelpaa.
Mee ihan alusvaateliikkeeseen ja sovita myyjän opastuksella...