Ekat treffit Kukkia?
Mitä mieltä jos antaa naiselle ensimmäisillä treffeillä kukkia tai ruusun? Olisiko ihanaa vai liian päälle käyvää. Tapaisimme ensimmäistä kertaa.
Terveisin Mies Ukko
Kommentit (29)
Ei. Mutta on kaunis ele tarjoutua maksamaan kahvit. Sekään ei ole pakollista, mutta herrasmies tekee niin.
Jos/kun yleensä nainen kokee sen kiusallisena ja maksaa itse kahvinsa, mutta kukat todellakin olisivat jo selkäpiitä karmivia.
Vie kukkia sitten jos/kun hän kutsuu sinut kotiinsa. Tai kuohuviinipullo tai Saludo tai pitsa, mitä luokkaa sitten edustattekin.
Sopisi vain, jos sinut on kutsuttu daamin kotiin.
Kahvit voit maksaa. Sanot siitä hyvissä ajoin, ei vasta laskua pyydettäessä.
Älä nyt itsestäsi idioottia tee !
En ole koskaan vajonnut niin alas että olisin ostanut kukkia naiselle, ei helvetti sentään.
Menet treffeille ja jos pillua ei irtoa niin ei tule myöskään uusia treffejä.
Ja seuraava kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin sladdin suuhun.
Ja sitten heräsit. Ehei, sinä et ikinä ole antanut sladdia kuin kädellesi.
Unohdin mainita, ensimmäiset treffit on naisen kotona!
AP
Onko deitti Itä-Euroopasta?, silloin joo. Muutoin ei.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan vajonnut niin alas että olisin ostanut kukkia naiselle, ei helvetti sentään.
Ja seuraava kehiin.
Nimimerkki insel
Ei. Nykyaikainen nuori nainen ei ainakaan halua ekoilla treffeillä kukkia. Tulee lahjottu olo.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava kehiin.
☝️ seuraavan kerran kun valitat feminismistä ja globalisaatiosta voisit miettiä omaa asennetta. Naisilla on tosiaan nykyään mahdollisuus poiketa ulkomailla.
Noup. Ei ole nykyaikaista. Naiselle tulee todnäk kiusallinen ja objektoitu olo.
Vie ennemmin viinipullo lahjapaketissa tms. neutraali tuliainen (et tietenkään vie, jos et itse juo viiniä). Kukkia sitten myöhemmin, kun tiedät vähän enemmän tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos olette syntyneet 1950-luvulla tai aiemmin, vie. Eikä mitään valmiiksi rupsahtanutta Pirkka-kimppua. Jos viet tulppaaneja, vie ämpärillinen. Tökitte yhdessä ne maljakoihin ja kikatatte Tenat märiksi kuin vain kaksi harmajapäätä osaa.
Jos tiedät millaisista kukista hän pitää niin vie! Ja muutenkin!
Viiniä ja suklaata.
Olisin itse erittäin otettu.
Ilman muuta viet kukkia, erittäin huomaavaista.
Ei pidä viedä kukkia naiselle, tulee lähinnä sanomista.
Outoja kommentteja. Näin naisena kyllä olen pitänyt siitä jos minulle tuodaan kukkia treffeille. Jos nainen on tekemässä sinulle ruokaa niin viinipullokin voi olla sopiva vieminen. Toki jos hän ei juo viiniä niin kukat ovat turvallinen ja hyvä vaihtoehto.
Olemme vielä "nuoria", taidan jättää nyt ne kukat sitten mahdolliseen myöhempään kertaan.
Varmaan tulisi sitten liian tungettelevaa, vien suklaata
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Siinä tapauksessa kannattaa viedä kukkia. Valitse varmuuden vuoksi kukkia missä ei ole voimakas tuoksu.
Joo, anna vaan.