Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marco Björs ja rakkauden seikkailu, IHANIA, sympaattisia, avoimia ja asiallisia miehiä, MIKSI heteromiehet ei ole samanlaisia?

Vierailija
14.04.2022 |

Siis pakko todeta, että parhaat miehet on siis homoja.

Mikä suomalainen deittiohjelma olikaan, kun miehet tuli viikoksi asumaan, ja paras valittiin. Siinä kaksi jäljelle jäänyttä kertoi, kun kysyttiin mitä yleensä tekee ulkomailla reissussa. "Käyn hu Orissa." - "Joo, niin mäki."

Siis mitä hittoa. Kumpaakaan ei valittu, miksiköhän..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä moni niistä miehistä on hassu ja häpsö, ei ollenkaan sellainen mitä heterona omaksi kumppanikseni haluisin. Lisäksi siellä on yksi joka kaiketin on ollut nainen tai on muuttumassa naiseksi, ei siis herätä minkäänlaist seksuaalista mielenkiintoa.

Pari ihan fiksuakin on ja Marco tietysti itse on niin charmantti. Outoa vaan miksi tähän ohjelmaan piti valita mukaan enimmäkseen tuollaisia nuoria gigoloja.

Vierailija
22/24 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromieheni on kaikin puolin ihanampi ja empaattisempi kuin yksikään noista Marcon tarjokkaista.

Älä ap yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehet ovat ahtaiden rooliensa vankeja. Homomiehet ovat vapautuneempia ja pystyvät ilmaisemaan itseään paremmin.

Homomiehet ovat, kuten vanha kansa sanoi, neitimäisiä. Itkevät herkästi, vouhkaavat tunteista ylipalttisesti, eivät tiedä teknologiasta tms. "miehisestä" yhtään mitään joitakin poikkeusyksilöitä lukuunottamatta. 

Itselläni on luovana ihmisenä äärimäisen rikas tunne-elämä (luovat ihmiset käyttävät tunteiden ääripäitä hyödykseen luovissa prosesseissa), mutta henkilökohtaisesti en välitä tunnepitoisesta keskustelusta, vaan enemmänkin asiapitoisesta keskustelusta ilman suuria tunteita.

Jos joku pitää homomiehiä söötteinä, niin OK, itse en ole tätä mieltä. BTW, en myöskään pidä toisesta ääripäästä, machomaisesta käyttäytymisestä yhtään, jota tietyillä miehillä esiintyy. 

Asiallinen, mutta riittävän huumoripitoinen keskustelutyyli on minun juttu, ainakin pääsääntöisesti. 

Vierailija
24/24 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on moneen junaan.

Yhtä hyvin voisi kertoa että kokkaavat miehet ovat juoppoja naisten hakkaajia.

Joku kokki voi olla homokin.

Ja homotkin käyttää maksullisia.

Joskus tapailin tietämättäni varattua miestä pidemmän aikaa. Oli ihan tavallinen tyyppi.

Tavallinen mies.

Hänen salaisuutensa oli olla biseksuaali. Oli "avoimesti" homo paitsi minulle.

Ja valhettahan tuo homouskin oli.. Ihan kuin sillä olisi edes merkitystä...

Petti kuitenkin vähintää kahta ihmistä ihan homona