Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen vapaaehtoisesti lapseton ja uskossa. Pidän tästä Luukkaan evankeliumin kohdasta:

Vierailija
14.04.2022 |

Minä olen vapaaehtoisesti lapseton ja uskossa.
Pidän tästä Luukkaan evankeliumin kohdasta:

”. Mutta Jeesus kääntyi heihin päin ja sanoi: "Älkää minua itkekö, Jerusalemin tyttäret, itkekää itseänne ja lapsianne. 29. Tulee aika, jolloin sanotaan: 'Autuaita ovat hedelmättömät, autuaita ne kohdut, jotka eivät ole synnyttäneet, ja rinnat, jotka eivät ole lasta ruokkineet.' ”

Joten älkää vapaaehtoisesti lapsettomat pahoittako mieltänne joidenkin pimeydestä kumpuavi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö on "RAKKAUDEN EVANKELIUMI"?

Vierailija
2/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä

Säästyy pienet lapset aivopesulta ja h.elvetillä pelottelulta.

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autuaita ovat lapsellisetkin. Eri tavalla vain.

Vierailija
4/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän kontekstiin tämä teksti liittyy? En oikein tykkää tuosta uskovaisten tavasta irrotella lauseita asiayhteydestä jos se ajaa omaa etua.

Siis itsekin olen lapseton mutta en minä tarvitse tuhansien vuosien takaisia lauseenpätkiä tilannettani legitioimaan.

Vierailija
5/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tarkoitetaan mielestäni Jeesuksen ennustusta Jerusalemin hävityksestä v 66-70 jkr.Roomalaiset tuhosivat Jerusalemin ja temppelin.Joidenkin tietojen mukaan jopa 800000 tuhatta ihmistä tapettiin tuolloin.

Voi tarkoittaa myös tätä aikaa sotineen ja ns. ruttotauteineen,puhutaan suuresta ahdistuksen ajasta josta on vaikea selviytyä.En ala ennustamaan sen enempää,lukekaa Uudesta Testamentista lisää.Luukas 21 alkaen. 

Vierailija
6/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat joskus lapsettomia.

Miksei siis sanota

"...autuaita ovat ne siittimet, jotka eivät ole siittäneet, ne kupeet, jotka eivät pumpanneet"

?

Vierailija
7/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autuaita ovat lapsellisetkin. Eri tavalla vain.

Lapsiset.

Älkäämme käyttkö muotoja lapsellinen tahi lapsekas.

Vierailija
8/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on lapseton mies?

Vierailija
9/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkähän kontekstiin tämä teksti liittyy? En oikein tykkää tuosta uskovaisten tavasta irrotella lauseita asiayhteydestä jos se ajaa omaa etua.

Siis itsekin olen lapseton mutta en minä tarvitse tuhansien vuosien takaisia lauseenpätkiä tilannettani legitioimaan.

Ei tuo ole legitimiointia vaan toteamus, että lapseton on aituas, koska ei sure ja tunne huolta lapsistaan.

Vierailija
10/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on lapseton mies?

Kts. 6

Vierailija
11/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lapsellinen mies voi olla lapseton.

Ja mies voi kuulemma synnyttää.

Jumala ei meitä enää määrää!

Vierailija
12/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppaamisesta on pitkä matka lapsen syntymiseen.

Vierailija
13/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sanottu,mutta ei noin maatiaistyylillä.Ilmestyskirja 14:1-4.Voit tarkistaa netistä,ei tarvitse avata Raamattua. 

Vierailija
14/14 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole legitimiointia vaan toteamus, että lapseton on aituas, koska ei sure ja tunne huolta lapsistaan.

Miksei Päivi ole noudattanut tätä sääntöä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän