Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos joku sanoo olevansa "late bloomer" parisuhteista puhutttaessa

Vierailija
14.04.2022 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta siinä kolmenkympin korvilla aloittelee seurusteluelämää. 

Vierailija
2/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, fiksu ja mukava mies, joka on panostanut nuoruusvuodet opiskeluun ja uraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
4/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen pitäisi olla late boomer?

Vierailija
5/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miksi käyttää tuollaista englanninkielistä ilmaisua.

Vierailija
6/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei no mä oon 22-vuotias ja ajattelin jatkossa kuvailla utseäni tällä nimityksella, kun multa kysytään olenko seurustellut ja miksi en ole.

Vierailija
7/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että dorka. Varmaan voi sanoa suomeksikin jos on sanottavaa. 

Vierailija
8/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, fiksu ja mukava mies, joka on panostanut nuoruusvuodet opiskeluun ja uraan.

= Naisia haukkuva ja katkeroitunut av-ukko, joka päivystää tällä palstalla vastaten ketjuihin aina miten sattuu. 

Vierailija
9/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no mä oon 22-vuotias ja ajattelin jatkossa kuvailla utseäni tällä nimityksella, kun multa kysytään olenko seurustellut ja miksi en ole.

Et voi kuvailla itseäsi siten, koska et vielä ole seurustellut. Et voi tietää, seurusteletko ollenkaan.

Vierailija
10/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että dorka. Varmaan voi sanoa suomeksikin jos on sanottavaa. 

Miten sanot ton suomeksi ilman, että kuulostaa vieläkin typerämmältä?

Vierailija
11/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa käyttämästä noita perkeleen typeriä jenkkivastineita ja puhukaa suomea.

Vierailija
12/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kuvailla itseäsi siten, koska et vielä ole seurustellut. Et voi tietää, seurusteletko ollenkaan.

Miten voin sitten lyhyesti ja ytimekkäästi kuvata, että seurustelemattomuuteni, neitsyyteni ja treffeillä käymättömyyteni johtuu siitä, että en koe olevani valmis mihinkään noista, vaikka treffikutsuja yms. olen saanut useita?

Vierailija
13/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voin sitten lyhyesti ja ytimekkäästi kuvata, että seurustelemattomuuteni, neitsyyteni ja treffeillä käymättömyyteni johtuu siitä, että en koe olevani valmis mihinkään noista, vaikka treffikutsuja yms. olen saanut useita?

"Ei ole ajankohtaista".

Vierailija
14/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhäisherännäinen :D

Vierailija
15/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhäisherännäinen :D

Toi kuulostaa aivan järkyttävältä ilmaisulta.

Vierailija
16/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Vierailija
17/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään kukkaan puhkeava

Vierailija
18/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun iässä ei tarvitse selitellä asiaa vielä mitenkään. Kaikki luulee vain aina että muilla on valtavasti seurustelukokemusta, mutta tuskin asia näin on. Et selittelee mitään, vaan alat tutustua kiinnostaviin ihmisiin.

Vierailija
19/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun iässä ei tarvitse selitellä asiaa vielä mitenkään. Kaikki luulee vain aina että muilla on valtavasti seurustelukokemusta, mutta tuskin asia näin on. Et selittelee mitään, vaan alat tutustua kiinnostaviin ihmisiin.

Mut ei siitä tutustumisesta tuu ikinänä mitään, kun rupeaa ahdistamaan toisen henkilön toiveet asioiden etenemisestä.

Vierailija
20/21 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän