Olen menossa valmiiseen pöytään pääsiäisenä. Mutta nyt sain tietää, että tarjolla on lammasta
En voi sietää lammasta...
Miten te muut lampaan inhoajat toimitte pääsiäisenä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Siis voi jösses, kun jotkut osaa olla juntteja. Mulle on Kiinassa syötetty suurena herkkuna jotain mätää tofua (oli siis oikeasti ikään kuin pilaantunutta, mutta se oli se pointti, kun on paikallisten mielestä suurta herkkua noin). Se oli oikeasti ihan kammottavan makuista. Maistoin, söin, hymyilin ja kiitin. En kyllä ottanut lisää :D
Etköhän sä nyt pienen palan lammasta saa syötyä.
Mä en saanut Itä-Saksassa isäntäperheessä tarjoiltuja keitettyjä sisäelintenpaloja alas. Uivat harmaassa liemessä muutaman riisinjyvän kanssa. Ei ollut junttiutta vaan pelkäsin oksentavani. Kaikki muu on menny reissuilla ja kyläpaikoissa alas.
Siis voi jösses, kun jotkut osaa olla juntteja. Mulle on Kiinassa syötetty suurena herkkuna jotain mätää tofua (oli siis oikeasti ikään kuin pilaantunutta, mutta se oli se pointti, kun on paikallisten mielestä suurta herkkua noin). Se oli oikeasti ihan kammottavan makuista. Maistoin, söin, hymyilin ja kiitin. En kyllä ottanut lisää :D
Etköhän sä nyt pienen palan lammasta saa syötyä.