Pääsiäisen hittituote Pätkis-moussemuna on sokeri-palmurasvatöhnää täynnä, kaakaopitoisuus 30%
Ainesosat
Sokeri, kasvirasva (palmu), kaakaovoi (ei-eu), täysmaitojauhe, kaakaomassa (ei-eu), herajauhe (maidosta), vähärasvainen kaakaojauhe (ei-eu), rasvaton maitojauhe, emulgointiaine (soijalesitiini), aromit (mm. Piparminttuöljy).
Kommentit (26)
ihan hirveää, olin pahoinvoiva tunnin yhden syömisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. En syö palmuöljyä enkä kyllä karkkiakaan. Yhden mignon munan voisi ostaa pääsiäiseksi.
Niinpä yksi muna vuodessa...
Sepä se. Kun kyse ei ole päivittäisestä elintarvikkeesta on ihan sama mitä se sisältää.
Mutta kun palmuöljyä on monessa muussakin tuotteessa (karkit, leivonnaiset,paistopisteen tuotteet keksit, mysli, valmisruoat, jotkut margariinit jne.)
Luitko sinä olenkaan mitä aiemmin on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Huolestunut kansalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheaa! Onko palmuöljy tappavampaa kuin korona tai Venäjän pommitukset?
Palmuöljy on todettu syöpää aiheuttavaksi.
Kuolenko minä nyt sitten todennäköisemmin siihen yhteen palmuöljyä sisältävään Pätkismunaan vai koronaan tai Venäjän pommituksiin? Tai kenties sydäriin tai aivoinfarktiin?
Montako munaa minun pitää syödä, että saan syövän? Riittääkö yksi vuodessa vai pitääkö syödä useita joka päivä ympäri vuoden?
Oletpas vitsikäs. Syö kuule ihan mitä haluat.
Palmuöljyä on monissa muissakin tuotteissa.
Oikeesti? Omissa päivittäisissä tuotteissa ei ole sitä palmuöljyä, joten yh-del-lä mu-nal-la ei ole hittojakaan merkitystä. Julistat nyt tuota oman pään pyhään totuutta kuin jotain evankeliumia nyt ihan silkasta huutamisen ilosta.
Kun suositussa suklaatuotteessa on noin vähäinen kaakaopitoisuus ja pääraaka-aineet sokeri ja palmuöljy, kertoo se jotain kuluttajien välinpitämättömyydestä. Massoille tuotetaan sitä mitä massat ostaa. Valmistaja on tyytyväinen kun valmistuskustannukset on minimaaliset ja voitot maksimaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheaa! Onko palmuöljy tappavampaa kuin korona tai Venäjän pommitukset?
Palmuöljy on todettu syöpää aiheuttavaksi.
Kuolenko minä nyt sitten todennäköisemmin siihen yhteen palmuöljyä sisältävään Pätkismunaan vai koronaan tai Venäjän pommituksiin? Tai kenties sydäriin tai aivoinfarktiin?
Montako munaa minun pitää syödä, että saan syövän? Riittääkö yksi vuodessa vai pitääkö syödä useita joka päivä ympäri vuoden?
Palmuöljyä on monissa muissakin tuotteissa.Oikeesti? Omissa päivittäisissä tuotteissa ei ole sitä palmuöljyä, joten yh-del-lä mu-nal-la ei ole hittojakaan merkitystä. Julistat nyt tuota oman pään pyhään totuutta kuin jotain evankeliumia nyt ihan silkasta huutamisen ilosta.
Tuota minäkin tarkoitin. Ihminen voi omilla valinnoillaan huolehtia terveydestään, eikä pääsiäismuna ole sen kulminaatiopisteessä, ellei siinä ole syanidia.
Palmuöljyä on monissa muissakin tuotteissa.