Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstanuoriso! Sain päähäni että haluan valkoiset tennarit kesäksi mutta millaiset ostan ettei ole mitkään ergonomiset mammamalliset?

Vierailija
14.04.2022 |

Voitko vaikka Zalandon valikoimasta linkata jonkun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihan Cm mywear-mallistosta, niin ovat varmasti  muodikkaat. Kuitenkin kyllästyt niihin kesän loppuun mennessä, ja silloin ovatkin jo mennyttä kenkinä.

Vierailija
2/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas Nizza kokovalkoisena on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiset valkoiset Converset. Eivät ikinä mene pois muodista.

Vierailija
4/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomen keleissä valkoset tennarit on kahden sekunnin päästä ensimmäisellä käyttökerralla kuranruskeat kauttaaltaan.

Toivoisin että liiooittelisin.

Vierailija
5/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valkoisista kengistä ja lenkkareista kesällä! En toki laita niitä sadekelillä jalkaan niin ovat pysyneet siisteinä. Sopivat hyvin farkkujen, housujen ja mekkojen kanssa. Muita valkoisten kenkien / lenkkareiden ystäviä?

Vierailija
6/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike Airforce, sopivasti muodissa vielä mutta ei niin hienot että ryöstetään jaloista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassiset valkoiset Converset. Eivät ikinä mene pois muodista.

Nykyisin melkoiset tätikengät. Varsinkin se malli, jossa ei ole varsia.

Vierailija
8/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike Airforce, sopivasti muodissa vielä mutta ei niin hienot että ryöstetään jaloista!

Nää on sinänsä hassut, että näitä näkee sekä teineillä että keski-ikäisillä. Harvoin teinit haluaa käyttää samoja, mutta Niken airforcet tekee näköjään poikkeuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Supergan 2750 Classic -tennareita jo yli kolmekymmentä vuotta. Sopivat omaan jalkaan hyvin ja pohjien liimaamiseen käytetty liima on vegaanista. Usein tennareissa käytetyt liimat sisältävät eläinperäistä kollageenia. 

 

https://www.superga.co.uk/item/23/Superga/2750-COTU-CLASSIC-White.html

Vierailija
10/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset on oma suosikki valkoisista kengistä. Omistan matalalattiaiset sekä varrelliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan