Siis vieläkö nykyäänkin joku muka ostaa noita sokeroituja ja "maustettuja" jogurtteja?
Siis niitä ties minkä makuisia 90-luvun lapsuudesta tuttuja jogurtteja.
Miksi noita kukaan ostaisi? Jogurttihan ostetaan maustamattomana, tarpeen vaatiessa itse laitetaan oheen esim. marjoja tai pilkottuja hedelmiä.
Kommentit (38)
lapsiperheissä niitä menee, ja litran tölkki kätevä. lapset ei tykkää mistään maustamattomista terveysjutuista, vaan pitää olla sokeria ja esanssimakuja.
Ihmettelen ihmisiä jotka ostaa pikkupurkeissa mitä vaan ruokaa. Toivottavasti edes kierrättävät.
Vierailija kirjoitti:
lapsiperheissä niitä menee, ja litran tölkki kätevä. lapset ei tykkää mistään maustamattomista terveysjutuista, vaan pitää olla sokeria ja esanssimakuja.
Lapsille sokeripaskaa. Mahtava kasvattaja olet :DDD
Oon syönyt kumpiakin. Kun en huomaa maussa mitään isompaa eroa niin vetelen niitä valmiiksi sotkettuja, säästyy sekin aika.
Kahden desin hedelmäpommi-jugurtti on täydellinen herkullisen smoothien pohjaksi! Siihen mukaan banaani, mustaherukkaa, mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa sekä loraus maitoa. Aivan parasta, teen tämmöisen joskus viikonloppuaamuisin.
Sitten taas jos ihan vaan syön jugurttia, maustamaton on parasta.
Ei ihme että kansa on läskiä jo pienestä pitäen. Miettikää te kilojen kanssa tuskailijat oikeasti tuota käytöstänne.
Ostan joskus koska ne maistuu hyvältä. Rahan takia ei kehtaa usein, koska litran purkkikin menee niin nopeasti. Ihan normaalipainoinen olen ollut aina, vaikka lapsuudessakin noita ja sokerimuroja syötiin ja limpparia ja karkkiakin sai vähintään kerran viikossa.
Joskus vaan tekee mieli banaanijogurttia ja ostan sen litran purkin ja koko perhe sitä syö. Sitten taas ruotuun ja maustamatonta ja marjoja. Pari päivää sitten, kun tulin tentistä niin lasiin laitoin pakastemarjoja ja banaanijogurttia kerroksittain ja olipa hyvää.
Meillä poika voi joskus syödä jogurttia mutta ei ole jogurtin fani ollut koskaan. Pienenä päiväkodissa ei suostunut syömään jogurttia, mutta annas olla jos oli karjalanpiirakoita niin silloin kyllä kelpasi.
Kuka edes syö niitä maustamattomia?
Viron venäläiset juo niitä juotavia jogurtteja janoonsa ja donitseja syö.Kaupoista ne varastaa eniten tomaatteja ja murukahvia sekä Karjalan piirakoita jos ne ei pääse ovesta ne syö hyllyjen välissä ne.Osa menee suoraan kassiin taskuun salataskuun.Salataskuun mahtuu isompikin tavara siellä on koukkuja.Rahat on rintaliiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä vaan mene, ei osteta ollenkaan noita.
Mun kiinalainen työkaveri tykkäsi niistä kovasti. Toi usein mulle lahjaksi myös.
Joo ja jotkut ostaa sian valmiiksi paloiteltuna! Voiko olla laiskempaa.
ostan joskus herkuksi, niihin ei tule samanlaista himoa kuin suklaaseen, jota en uskalla pitää varastossa ollenkaan. Ja Luonto-vaniljaa ostan iltapalalle, sekoitan sitä maitorahkaan n. 50-50 suhteessa, eikä se muutenkaan ole pahimmasta päästä (ei taida olla ainakaan lisättyä valkoista sokeria)
Minä. Ne on kivoja ja hyviäkin. 🥳
Tavallista jogurttia tottakai ostetaan... Hyi hitto vie niitä maustamattomia rasvattomia purkkeja. Maustamaton rahkakin on todella pahaa, vaatii todella paljon sokeria, marjoja ties mitä että saa alas...
Mä en jaksa teitä luontoplussa-mammoja, jotka jaksatte päivästä toiseen ihmetellä jotain ihan normaaleja asioita.
Vähemmän sokeria ja rasvaa kuin jäätelössä
Ihmettelen nykyään, miten vielä 10v sitten niitä kannoin kaupasta urakalla. Esim joku valio 200g hedelmäpommi-jugurtti, hyi olkoon, nykyään maistuu niin sokeriselta.
Ostan nykyään maustamatonta, luonto tai niitä juustoportin hyvin jugurtteja.