Viimeisin laulu jonka kuuntelit?
Minulla soi nyt Bob Marleyn joku iso hitti jonka nimeä en saa päähäni.
Kommentit (43)
Fur Elise 28 days later -videon jälkeenhän mä tämän kuuntelin, jos aivan tarkkoja ollaan:
Ei tämäkään laulua ole, mutta enemmän olen mieltynyt instrumentaalisista musiikeista.
Just eilen kuunneltiin ystäväni luona vanhoja cd-levyjä.
Ollaan molemmat viimeisillä talviloma päivillä ja pääsiäispyhien vuoksi, saatiinkin pitkä talviloma.
Vaikka oli arkipäivä juotiin kuohuviiniä, muisteltiin menneitä aikoja syötiin sushia.
Tai kaveri enimäkseen söi, sushi ei ole minun lempparia, minä söin tuomaani kylmäsavulohi pizaa, mutta molemmat napsittiin paloja toistemme annoksista.
Mutta se laulu se laulu ja musiikki.
Se kappale mitä yhä uudeellen ja uudellen soitetettin oli yhtyeen:
Tavaramarkkinat: Kevät.
Nuoret palstalaiset eivät tätä muista, vaikka klassikko tavallaan onkin.
Sen on säveltänyt entinen suuri musiikkivaikuttaja Liisa Akimoff.
Ja mulle on erityisesti tuosta laulusa jäänyt mieleen se, miten tyhmä sitä nuorena opiskelija oli.
Ja just tää kohta laulusta ja sen upeasta kertoo sen mitä tarkoitan, kun kokematon opiskelijatyttö alkaa ihastua ja seurustella kokeneemman pojan kanssa.
ja se menee näin:
"On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaa.
Kevät
---
Sydän ei enää tunne, mutta jalat vielä kantaa...
---
Sinä tarjosit vain salmiakkia,
minä panin peliin koko elämän..."
Arvelen, että jokainen nuorena yliopisto tai minä tahansa opiskelija tyttösenä varsin moni kokenut tuollaisen rakkaussuhteen.
Rakastunut mielettömästi, mutta pojalle se suhde ei ole merkinyyt yhtään mitään.
Pojalle se oli vain yksi tyttö ja suhde monista.
Mutta tytölle se oli rakastuminen ja suhde oli kaikki. Sillä hetkellä koko elämä.
Laulussa tyttö muistelee tuota nuoruutensa kevättä ja rakkautta.
Tykkään tällaisesta vähän kantrityyppisestä musiikista, tai sellaiseksi sen miellän.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen kuunneltiin ystäväni luona vanhoja cd-levyjä.
Ollaan molemmat viimeisillä talviloma päivillä ja pääsiäispyhien vuoksi, saatiinkin pitkä talviloma.
Vaikka oli arkipäivä juotiin kuohuviiniä, muisteltiin menneitä aikoja syötiin sushia.
Tai kaveri enimäkseen söi, sushi ei ole minun lempparia, minä söin tuomaani kylmäsavulohi pizaa, mutta molemmat napsittiin paloja toistemme annoksista.
Mutta se laulu se laulu ja musiikki.
Se kappale mitä yhä uudeellen ja uudellen soitetettin oli yhtyeen:
Tavaramarkkinat: Kevät.
Nuoret palstalaiset eivät tätä muista, vaikka klassikko tavallaan onkin.
Sen on säveltänyt entinen suuri musiikkivaikuttaja Liisa Akimoff.
Ja mulle on erityisesti tuosta laulusa jäänyt mieleen se, miten tyhmä sitä nuorena opiskelija oli.
Ja just tää kohta laulusta ja sen upeasta kertoo sen mitä tarkoitan, kun kokematon opiskelijatyttö alkaa ihastua ja seurustella kokeneemman pojan kanssa.
ja se menee näin:
"On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaa.
Kevät
---
Sydän ei enää tunne, mutta jalat vielä kantaa...
---
Sinä tarjosit vain salmiakkia,
minä panin peliin koko elämän..."Arvelen, että jokainen nuorena yliopisto tai minä tahansa opiskelija tyttösenä varsin moni kokenut tuollaisen rakkaussuhteen.
Rakastunut mielettömästi, mutta pojalle se suhde ei ole merkinyyt yhtään mitään.
Pojalle se oli vain yksi tyttö ja suhde monista.
Mutta tytölle se oli rakastuminen ja suhde oli kaikki. Sillä hetkellä koko elämä.
Laulussa tyttö muistelee tuota nuoruutensa kevättä ja rakkautta.
Ihan kaikki meistä ei ole olleet noin tyhmiä. Ja Kotiteollisuuden versio on sitä paitsi alkuperäistä parempi.
Biff Byford - Welcome to the Show
Yli 300 vihollisen ilma-alusta tuhonnut ilmavoima ja puolustus..
Tämän kuuntelin viimeksi, kun pesin hampaita:
Ei ole laulua, mutta musiikkia kummiskin ja tosi kiehtovan kuuloista on ainaskin itselleni.