Näin kaupassa todella viehättävän miehen
En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään vaikka mieskin noteerasi minut useampaan otteeseen. Harmittaa :(
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Oliko laatikkoleuka?
Ei ollut.
Ap
Se oli minä. Et ollut päivän aikana ainoa, joka minua kuolasi. Jos haluat saavuttaa jotain niin sun on tehtävä aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko laatikkoleuka?
Ei ollut.
Ap
Oliko rikkaan näköinen? Pullottiko iso pääsiäismuna farkuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko laatikkoleuka?
Ei ollut.
Ap
Oliko rikkaan näköinen? Pullottiko iso pääsiäismuna farkuista?
Ei ollut rikkaan näköinen. Ihan tavalliselta keskiluokkaiselta kansalaiselta näytti.
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä voi olla kyllä gay.
Katseli minua sen verran intensiivisesti, että tuskin on.
Ap
Sinne vain samoihin aikoihin ens viikolla kytikselle. Mieluummin parkkipaikalle. Voit saada lisätietoa. Se on siellä kans jos kiinnostui. Jos ei niin kyllä vielä joskus tulee.
Mä sain ihastuksesta ihan liikaa tietoa autosta irronneilla tiedolla + googlella. Selvisi mm. Että naimisissa tukevasti vuosia.
Samat naiset varmaan valittavat seksuaalisesta ahdistelusta, jos joku ruma mies kyttää ja seuraa heitä kaupassa. Saati tekee aloitteen.
Olisit mennyt viereen ja päästänyt viekoittelevan pimppipierun.
Minä näin töissä viehättävän miehen. Juttelimmekin. Sitten hän vaihtoi työmaata, minä jäin haikailemaan. Sitä tämä raksaelämä on. Monenlaista herkkua tapaa, mutta siinä se sitten onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin töissä viehättävän miehen. Juttelimmekin. Sitten hän vaihtoi työmaata, minä jäin haikailemaan. Sitä tämä raksaelämä on. Monenlaista herkkua tapaa, mutta siinä se sitten onkin.
Kauppareissun aikana harvoin ehtii viehättyä kenestäkään, töissä kyllä useinkin. Miksi nämä tapaukset eivät ole edenneet mihinkään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt viereen ja päästänyt viekoittelevan pimppipierun.
Joka plörähtää kuin kermavaahto ja tuoksuu mansikoilta.
Miehen pikku pupuliini olisi voinut pompahdella rairuohokasvustossa.
Älä nyt ainakaan suunnittele mitään etsintäkuulutusta someen, please.
Aiheuttavat aina vahvaa myötähäpeää.
Miksiköhän suomen kielessä "viehättävässä" on niin feminiininen klangi. Miestä harvoin sanotaan viehättäväksi. Ei englannin "attractiven" kohdalla ole samaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan suunnittele mitään etsintäkuulutusta someen, please.
Aiheuttavat aina vahvaa myötähäpeää.
En todellakaan :D En edes ole missään facebookissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän suomen kielessä "viehättävässä" on niin feminiininen klangi. Miestä harvoin sanotaan viehättäväksi. Ei englannin "attractiven" kohdalla ole samaa.
Housussasi on feminiininen klangi, jos tuollaista miettit. Kaunis miehestä sanottuna on feminiinistä, ei millään muotoa viehättävä.
Oliko laatikkoleuka?