Hankala nainen = paras nainen
Naisessa pitää olla haastetta
Tykkään miten se intohimo roihuaa oikeissa paikoissa :)
Kommentit (17)
Tähän on juttu mitä monet miehet eivät myönnä
Juu ei meillä kilteillä näköjään ole mitään saumaa 🙃
Juuri näin. Jos ei pärjää minulle väittelyssä, ei pääse jatkoon.
Mulla on ikävä erästä naista joka oli todella ärsyttävä ja niin hankala, mutta silti kuitenkin niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huomattu :(
T. Rillipäinen kiltti
Vierailija kirjoitti:
Tähän on juttu mitä monet miehet eivät myönnä
Miksi ei? En minä ainakaan huolisi mitään kynnysmattoa.
Oikeesti?
Hankala = itsekäs, minäminäminä, syyllistävä, tuomitseva, aina oikeassa, manipuloiva, uhkaileva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rillipäinen kiltti
Miksi ette sano vastaan? Ettekö keksi mitään sanottavaa, ettekö uskalla vai tuntuuko että se on "väärin"?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Hankala = itsekäs, minäminäminä, syyllistävä, tuomitseva, aina oikeassa, manipuloiva, uhkaileva.
Kyllä monen miehen mielestä "hankalaksi" naiseksi pääsee jo esittämällä itsevarmasti mielipiteitään. Samanlainen toiminta mieheltä ei herättäisi kummoisempiakaan reaktioita.
T. Itsekin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rillipäinen kiltti
Miksi ette sano vastaan? Ettekö keksi mitään sanottavaa, ettekö uskalla vai tuntuuko että se on "väärin"?
Kyllä minä sanon mielipiteeni ja vastaankin, mutta olen tasapainoinen ja normaali. En järjestä mitään draamaa enkä provosoidu, paskatempuilla suhde vaan loppuu. Sängyssä olen kyllä villikissa.
T. Toinen kiltti rillipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Kyllä monen miehen mielestä "hankalaksi" naiseksi pääsee jo esittämällä itsevarmasti mielipiteitään. Samanlainen toiminta mieheltä ei herättäisi kummoisempiakaan reaktioita.
T. Itsekin mies
Minä puhun mielipiteeni hyvin suoraan. En tuomiten, en syyllistäen. Kukaan ei ole koskaan sanonut minun olevan hankala (paitsi ex).
Ongelma ei ole siinä, mitä sanotaan, vaan miten se sanotaan.
Vain narsistinen ihminen pitää sellaista ihmistä hankalana, joka ilmoittaa vain oman mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rillipäinen kiltti
Kyllä minä sanon mielipiteeni ja vastaankin, mutta olen tasapainoinen ja normaali. En järjestä mitään draamaa enkä provosoidu, paskatempuilla suhde vaan loppuu. Sängyssä olen kyllä villikissa.
T. Toinen kiltti rillipää
Olen samanlainen.
T. Rillipäinen kiltti
Riippuu mitä hankalalla tarkoitetaan..itsekunkin synonyymit voivat poiketa hankalasta
Hankala siis ei ole sama kuin itsevarma, terveen itsekkyyden omaava , puolensa pitävä..
Olen itse niinsanottu hankala nainen, minulla on vahva tahto. Peittojen välissä kehrään kuin kissa.