Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kylähullu olisit?

Vierailija
13.04.2022 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen liehuvahelmainen tätiliini , joka hihkuu hiirenkorville, rikkoo lammikoiden jäitä, juttelee lapsosille ja laulelee itsekseen mummopyörällä ajellessaan. 

Ainiin, sehän olen mä.

Vierailija
2/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietas itsensäpaljastelija 👵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka piereskelisi yleisillä paikoilla ja hihittelisi äänekkäästi omille pieruilleen.

Vierailija
4/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan juttelisin 50 metrin välein jonkun kanssa, jos lähtisin kaupungille.

Vierailija
5/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vainoharhainen, en tykkäisi että tullaan juttelemaan mutta mutisisin kaikkea itsekseni. Liikkuisin puistoissa ja metiköissä likaisissa vaatteissa ja pitkä tukka sekaisin. Keräisin pulloja ja yöllä tekisin löytöjä roskiksilta.

Vierailija
6/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka laukoisi totuuksia kaikesta ja kaikista. On sen verran patoutunutta vihaa kertynyt väärinkohtelemisista minulle kiltille ujolle naiselle.

Vierailija
7/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin torille pitämään puheita kaikenlaisista aiheista ja puheen jälkeen laulaisin muutaman ooppera-aarian. 

Vierailija
8/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen erakko

Vierailija
9/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka sateen jälkeen pelastaa matoja teiltä ja jalkakäytäviltä, puhuu tai laulaa joskus itsekseen, ulkoiluttaa talvisin koiraa koon 45 ikivanhoissa Kuomissa ja 80-luvun untuvatakissa ilman meikin hiventä. Juttelee autolleen ja kiittää sitä hyvin hoidetuista reissuista.

Vierailija
10/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä ja huomionkipeä

Vierailija
11/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, Suomessa sitä tuntee itsensä vähän kylähulluksi jos alkaa juttelemaan vieraalle ihmiselle vaikka jossain junassa. Vielä kun itselläni on ollut aiemmin hillitön sosiaalisten tilanteiden pelko ja yllätyn itsekin vähän jos alan höpöttelemään jollekin että kylläpä teet muuten upean näköistä kirjoneuletta siinä. 99% ajasta olen kyllä niin väsynyt etten ole juttutuulella ja sosiaalisuusakkukin kuluu äkkiä loppuun. Ehkä olisin sitten kylähullu joka alkaa jutulle ja sanoo 2min päästä että nyt en sitten jaksakaan enää jutella, ollaan ihan hiljaa tämä loppuaika kiitos. :D

Vierailija
12/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, itsekseen mumiseva juoppoakka. Pitkät, takkuiset harmaat hiukset, mustat vaatteet ja rikkinäiset lenkkarit. Haisisin pahalle ja lapset pelkäis mua. Syöttäisin rannalla sorsille tupakantumppeja ja leivänmuruja.

Vierailija
13/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroileva siili.

Vierailija
14/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka laukoisi totuuksia kaikesta ja kaikista. On sen verran patoutunutta vihaa kertynyt väärinkohtelemisista minulle kiltille ujolle naiselle.

Mä oon just tää... Suosittelen kokeilemaan, tekee hyvää, eikä siinä ole mitään väärää, että asiasta sanoo... Ihmiset luulee että heillä on etuoikeus ihan kaikkee, muiden oikeuksista piittaamatta!!!

Vierailija
15/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen miehille viheltelevä homo.👴

Vierailija
16/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkisin hopean värisissä avaruusvaatteissa ja puhuisin Siriuksesta ja Seulasista tulleista avaruusolennoista jotka asuvat keskuudessamme ja soittaisin älypuhelimestani piippausääniä ohikulkijoille.

Vierailija
17/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkisin hopean värisissä avaruusvaatteissa ja puhuisin Siriuksesta ja Seulasista tulleista avaruusolennoista jotka asuvat keskuudessamme ja soittaisin älypuhelimestani piippausääniä ohikulkijoille.

Avaruusvaatteilla tarkoitan kaikenlaisia kimaltavia kaupausta löytyviä diskovaatteita.

Vierailija
18/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi varmaan sellainen pahvinen kyltti johon on vesivärein maalattu iso sateenkaari. Sitten huutelisin pienen lähikaupan luona, että sateenkaari kuuluu Jumalalle! Jeesus tulee pian! Tehkää parannus ja palauttakaa sateenkaari Jumalalle! 

Vierailija
19/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/23 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kuin Maisun Miitrei mummon kotikylästä Suistamolta.