Millainen kylähullu olisit?
Kommentit (23)
Sellainen joka piereskelisi yleisillä paikoilla ja hihittelisi äänekkäästi omille pieruilleen.
Minä varmaan juttelisin 50 metrin välein jonkun kanssa, jos lähtisin kaupungille.
Sellainen vainoharhainen, en tykkäisi että tullaan juttelemaan mutta mutisisin kaikkea itsekseni. Liikkuisin puistoissa ja metiköissä likaisissa vaatteissa ja pitkä tukka sekaisin. Keräisin pulloja ja yöllä tekisin löytöjä roskiksilta.
Sellainen joka laukoisi totuuksia kaikesta ja kaikista. On sen verran patoutunutta vihaa kertynyt väärinkohtelemisista minulle kiltille ujolle naiselle.
Menisin torille pitämään puheita kaikenlaisista aiheista ja puheen jälkeen laulaisin muutaman ooppera-aarian.
Sellainen, joka sateen jälkeen pelastaa matoja teiltä ja jalkakäytäviltä, puhuu tai laulaa joskus itsekseen, ulkoiluttaa talvisin koiraa koon 45 ikivanhoissa Kuomissa ja 80-luvun untuvatakissa ilman meikin hiventä. Juttelee autolleen ja kiittää sitä hyvin hoidetuista reissuista.
Jaa-a, Suomessa sitä tuntee itsensä vähän kylähulluksi jos alkaa juttelemaan vieraalle ihmiselle vaikka jossain junassa. Vielä kun itselläni on ollut aiemmin hillitön sosiaalisten tilanteiden pelko ja yllätyn itsekin vähän jos alan höpöttelemään jollekin että kylläpä teet muuten upean näköistä kirjoneuletta siinä. 99% ajasta olen kyllä niin väsynyt etten ole juttutuulella ja sosiaalisuusakkukin kuluu äkkiä loppuun. Ehkä olisin sitten kylähullu joka alkaa jutulle ja sanoo 2min päästä että nyt en sitten jaksakaan enää jutella, ollaan ihan hiljaa tämä loppuaika kiitos. :D
Vanha, itsekseen mumiseva juoppoakka. Pitkät, takkuiset harmaat hiukset, mustat vaatteet ja rikkinäiset lenkkarit. Haisisin pahalle ja lapset pelkäis mua. Syöttäisin rannalla sorsille tupakantumppeja ja leivänmuruja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka laukoisi totuuksia kaikesta ja kaikista. On sen verran patoutunutta vihaa kertynyt väärinkohtelemisista minulle kiltille ujolle naiselle.
Mä oon just tää... Suosittelen kokeilemaan, tekee hyvää, eikä siinä ole mitään väärää, että asiasta sanoo... Ihmiset luulee että heillä on etuoikeus ihan kaikkee, muiden oikeuksista piittaamatta!!!
Kiimainen miehille viheltelevä homo.👴
Kulkisin hopean värisissä avaruusvaatteissa ja puhuisin Siriuksesta ja Seulasista tulleista avaruusolennoista jotka asuvat keskuudessamme ja soittaisin älypuhelimestani piippausääniä ohikulkijoille.
Vierailija kirjoitti:
Kulkisin hopean värisissä avaruusvaatteissa ja puhuisin Siriuksesta ja Seulasista tulleista avaruusolennoista jotka asuvat keskuudessamme ja soittaisin älypuhelimestani piippausääniä ohikulkijoille.
Avaruusvaatteilla tarkoitan kaikenlaisia kimaltavia kaupausta löytyviä diskovaatteita.
Mulla olisi varmaan sellainen pahvinen kyltti johon on vesivärein maalattu iso sateenkaari. Sitten huutelisin pienen lähikaupan luona, että sateenkaari kuuluu Jumalalle! Jeesus tulee pian! Tehkää parannus ja palauttakaa sateenkaari Jumalalle!
Olisin varmaan tää putoushahmo.... https://im.mtv.fi/image/8380324/landscape16_9/1024/576/d9f6c9865c39588b…
Oisin kuin Maisun Miitrei mummon kotikylästä Suistamolta.
Semmoinen liehuvahelmainen tätiliini , joka hihkuu hiirenkorville, rikkoo lammikoiden jäitä, juttelee lapsosille ja laulelee itsekseen mummopyörällä ajellessaan.
Ainiin, sehän olen mä.