Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisiä ultria Oulussa?

05.10.2006 |

Onko joku käynyt Oulussa yksityisellä ultrassa? Missä Kävit ja mitä maksoi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme siis Meri-Oulun neuvolassa ja jäi tosi mukava olo paikasta. :) Meillä kyse ei ollut enää alkuraskauden ultrasta, vaan halusimme varmistella sukupuolta ja muutenkin käydä vain kurkkaamassa, mitä masuun kuuluu ja minkä kokoinen vauva on.

Alkuraskauden ultrassa kävimme Gynekossa ja hinta oli siellä Kela-korvauksen kanssa sen vajaa 60 ¿. Nyt Meri-Oulun neuvolassa hinta oli 30 ¿.

Vierailija
2/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ihmettelin muitten halpoja hintoja Gynekon alkuraskauden ultrasta... itelle makso kans n. 100 ¿ Kelan korvausten jälkeen.

Mutta oli erittäin postiivinen kokemus! Ihana palvelu ja sai kuvia mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös käynyt tuolla merioulun neuvolassa, ja olin erittäin tyytyväinen saamaani palveluun. Millä viikoilla te jotka ette käyneet alkuraskauden ultrassa, niin olette käyneet siellä. Itse haluaisin mennä vielä kerran käymään siellä viikkoja nyt 34+2, ja haluaisin vaan käydä katsomassa vauvaa ja vähän arvioita minkä kokoinen mahtaapi olla...

Vierailija
4/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin nyt rv:lla 29. Eihän koosta vielä voi mitään varmaa sanoa, kun kasvaa vielä niin paljon ennen syntymää, mutta nähtiinpä tämänhetkinen tilanne. Eli ei ehkä " järkevintä" tässä vaiheessa. Käytiin, kun oli aikaa ja kovasti kiinnosti nähdä pientä. :)

Vierailija
5/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu raskauden kestosta: alkuraskauden ultra ei ollut montaakaan kymppiä kelakorvausten jälkeen, jotka lähtevät heti hinnasta pois ja myöhäisemmillä viikoilla jää maksettavaa 104 e ja risat. Useampia kuvia on joka kerta saanut mukaan uudesta perheenjäsenestä :)

Muista ultrapaikoista ei oo tietoa

Vierailija
6/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin myös Oulun Gynekossa ultrassa viime kevät-talvella ja silloin oli menossa rv8. Ultra maksoi n. 85 euroa ja siitä Kela-korvaukset pois eli oiskohan jäänyt itselle maksettavaksi n.50 euroa. Paljon sain kuvia mukaan ja oli tosi mukava lääkäri.

MaryJ rv 39+6 (poksahtais jo...)

Vierailija
7/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivut löytyvät ihan vaan www piste merioulunneuvola piste fi (ei vissin voi linkittää?). Eli siellä ei kai oo lääkäriä, mutta kokenut kätilö-terveydenhoitaja.. Ultran hinta on 30 ¿.

Me ollaan ite menossa huomenna kurkkaamaan mitä masuun kuuluu. :) Voin sitten kertoa, millainen paikka oli.

Vierailija
8/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja oli menkkojen mukaan 9+5, mutta taantuivatkin sitten varhaisultrassa 8+0. Mielenrauhan lisäksi, mukaan sai viitisen kuvaakin. Hinta taisi olla aikalailla 55 euroa, Kela-korvaus huomioitiin heti maksettaessa. Ja ultraus tehtiin mahan päältä, mikä oli ujolle tytölle oikein hyvä juttu ;D

Mutta mnäkin olen kuullut, että tuolla Meri Oulun Neuvolassa, ainakin varhaisultra olisi vain n.30 euroa, joten kannattaa melkeinpä rimputtaa sinne ensin.

Coltsfoot 13+5

Vierailija
9/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa tosiaan se ultra 30¿ ja tosi ihana se kätilö joka siellä on. Siellä on myös lääkärille mahdollista mennä, ilta-aikoja ja muutenkin pääsee tosi hyvin miten itselle sopii! Siellähän voi käydä vaikka koko raskausajan neuvola käynnit ja aika edullisesti :) Itse kävin siinä ihan alkuraskaudessa siellä tarkistamassa että masussa nyt ylipäätään vauveli on ja oikeassa paikassa!

Vierailija
10/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikähän muut on päässy halvemmalla...? Kävin kesäkuussa varhaisraskauden ultrassa rv 7+5, ja kelakorvausten jälkeenkin hintaa jäi n. 100 ¿. Ultran hinnan lisäksi siihen tuli joku lääkärin vastaanotto maksu 20 minuuttia, tai jotain. Kallista lystiä, mutta kyllä kannatti. Meri-Oulun neuvolaan en uskaltanut niillä viikoilla mennä koska ultraavat vain mahan päältä ja noin pienillä viikoilla ei oo vielä takuita näkyykö mahan päältä mitään.

HANNELE rv 20+5

Vierailija
11/11 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tiedoksi tähänkin vanhaan ketjuun päätyvälle, että meillä Oulun Ultrassa Hallituskadulla pääsee nykyään myös raskausajan ultraäänitutkimuksiin. Tutkimukset ovat 20 minuutin aikoja ja niitä tekee naistentautien ja synnytysten erikoislääkärit. Hinta Kela-korvauksella on tällä hetkellä 129 €/käynti. 

Tervetuloa! Lisätietoja meidän nettisivuilla, jotka löytyvät etsimällä Oulun Ultra tai klikkaamalla tuolta nimimerkin profiilista.

Terveisin

Jukka / Oulun Ultra