Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffit ok lopettaa heti jos käy ilmi että toinen ei ole sitä mitä on väittänyt (esim valehdellut iän, muokannut kuvia tms)?

Vierailija
12.04.2022 |

Pitäiskö kohteliaisuudesta kun on kuitenkin paikalle tultu juoda ne kahvit nopeesti (liian kiusallista?) vai voiko todeta että sori, mutta ei kiitos ja poistua paikalta. Itselle kaikenlainen valehtelu on turn off eikä suhdetta enää syntyisi kun luottamus on petetty.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Kannattaa sanoa rehellisesti syy, miksi poistuu paikalta.

Vierailija
2/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin kahvini ja poistuisin. Jossei saa hyviä treffejä, niin saa ainakin hyvän tarinan kavereille kerrottavaksi.

Ei voi hävitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-käännös vaan. Itse olen joskus tehnyt sen virheen, että olin kohteliaisuudesta paikalla puoli tuntia, vaikka äijä oli täysin eri näköinen kuin kuvissa (kuvat selvästi oli vähintään 10 v. vanhoja), mutta hukkaanhan se aika meni molemmilta kun maku oli mennyt täysin.

Vierailija
4/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää poistua ja kertoa myös syy. Muuten huijari jatkaa huijaamistaan. 

Vierailija
5/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin täynnä näitä huijareita, että taidanpa kääntyä kannoillani heti. Elämä on lyhyt. Todella epäkohteliasta tuhlata muiden aikaa. Eli tyyppi on jo ollut mua kohtaan epäkohtelias, joten mikä velvoite mulla olisi käyttäytyä sen fiksummin. Ottaa ehkä opiksi tai sitten ei. Mulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
6/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähänm siitä mitä on mennyt valehtelemaan ja kuinka se ilmenee.... Mutta jos sellainen tunne tulee välittömäsrti, että toinen on pettänyt luottamuksen, niin jos osaa tahdikkaasti poistua paikalta sanomalla toiselle kiitos mutta ei kiitos niin ymmärrän, että joku saattaa näin tehdä. Saattaisin varmasti jharkita itsekin toimivani.  

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
7/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ok. Eikä kannata ylipäänsä sopia mitään kahvitreffejä (syömisestä tai muusta puhumattakaan) vaan vain, että tapaa kaupungilla/keskustassa jossain tietyssä paikassa.

Vierailija
8/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoo, että se joka on vähimmässä vilpillinen on vilpillinen myös paljossa.

Vierailija
9/13 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on muutoin fiksu ja asiallinen kaveri, en minä nyt sen takia lähtis heti kävelemään.

Käyttäytyisin asiallisesti ja juttelisin ja joisin ne kahvit.

Sitten ei vaan ei niitä jatkoja treffailuun tule, vaan se jää siihen.

Vierailija
10/13 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok lopettaa treffit heti alkuun! Mitä väliä sillä mitä se valehteleva äijä miettii. Itse sanoisin suoraan että et näytä yhtään samalta kuin kuvissa, kuinka vanhoja kuvia mahdoit käyttää? 

Muistakaa naiset, että AINA saa lopettaa treffit kun siltä tuntuu.

Vierailija
11/13 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiallinen voi silti olla, vaikka joku olisikin muunnellut totuutta. Näillä valehtelijoilla on nimittäin kovin heikko itsetunto, niin yrittävät edes jotain kautta saada itseään tykö.

Todella väärin se valehtelu silti on, ei siitä pääse mihinkään.

Vierailija
12/13 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä syytä, miksi treffejä ei voisi lopettaa vaikka heti.

Sitten valehtelusta. Selkeä valehtelu on minusta erittäin hyvä syy päättää treffit heti. Sitten on sellaista sinne päin puhumista, joka ei ole minusta yhtä paha, koska teen itsekin sitä. Itseäni kiinnostaa oma yksityisyyteni sen verran, että ennestään tuntemattomien kanssa pidän asiat mieluusti aluksi yleisemmällä tasolla.

Vierailija
13/13 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ok. Monet ovat sokeita ulkonäölleen ja pitävät 10 vuotta sitten otettuja kuvia ihan valideina. Ylipäätään kannattaa pyytää tuoreita kuvia treffisovelluksen kuvien lisäksi ennen tapaamista.

Jos kuvat eivät vastaa todellisuutta niin kannattaa lähteä pois. Sanot vaan suoraan, että ero kuviin on niin suuri, ettet halua jatkaa juttua. Huomattavasti vähemmän kiusallista kuin istua kahvilla jonkun kammotuksen kanssa kohteliaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi