Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri sanoi "jos vielä ottaisin uuden miehen, sillä pitäisi

Vierailija
12.04.2022 |

olla merenrantahuvila ja vene". Ja kaveri on ihan tavallinen keski-ikäinen täti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä vielä ottaisin miehen, sen pitäisi olla ennen kaikkea hauskaa ja virkistävää seuraa, joka nostaa mun mielialat uusille leveleille. Mammonaa ei tarvi olla, mtta en rupea ketään elättämäänkään. Enkä omaishoitamaan tai terapoimaan.

Onko liikaa vaadittu?

-yli-ikäinen tädätsy

Vierailija
22/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä, kyllä mä ymmärrän mitä kaverisi haluaa tuolla sanoa.

Jos minä nyt eroaisin ja jäisin sinkuksi niin en alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa, todennäköisempää olisi ettei tulisi miestä taloon enää ikinä.

Että saisi olla aika ihmeellinen satuolento ja vielä kaikenlaista herkkua päälle, että viitsis. Niin voihan sille tyypille ladata vaikka mitä odotuksia kun tuskin niin ihmeellistä kuitenkaan löytyy. Ja ihan tavan keski-ikäinen pulliainen olen minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sanoa ihan samalla tavalla, koska pidän erittäin epätodennäköisenä, että enää tapaisin miestä, jonka kanssa haluaisin alkaa olemaan. Silloin voi pitää rimaa ihan niin korkealla kuin haluaa.

Vierailija
24/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tahtoo sanoa, että pitää olla erityinen mies, että alkaisi suhteeseen. Yksin on hyvä. Hyvin tavallista yhden tai useamman kuluttava parisuhteen jälkeen siinä neljänkymmenen korvilla tai vanhempana.

Vierailija
25/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt niin erikoisia asioita ole, ettei toinen tavallinen keski-ikäinen ihminen voisi tuollaisia omistaa.

Jos ei ole miestä epätoivoisesti etsimässä niin riman voi laittaa mihin vaan.