Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korujen hinta!

Vierailija
12.04.2022 |

Ajattelin ostaa itselleni synttärilahjaksi korvikset. Ihan sellaiset tavalliset hopeiset napit, joissa ehkä voisi on feikkitimantti, eli cubic zirkonia tms. Ei ihan huonointa kultajousi-laatua, vaan sellaiset hyvät korvikset arkikäyttöön.

Ihan älyttömiä hintoja! Kivettömät, laadukkaamman oloiset hopeakorvikset maksaa 100€ ylöspäin ja ookoon näköisellä cz-kivellä 150€ ylöspäin. Olen vissiin pudonnut kelkasta korujen hintojen suhteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta käytetyt. Mulla olis laadukkaat Kohinor silver -napit tosi kimmeltävällä kivellä menossa just myyntiin

Vierailija
2/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään katsoin .Hetkinen. Jos löydän laitan tänne.Halvalla ja hienoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin ostaa koska varastettiin kauniit creolit joissa kivi. Mielellään timantti.Onko jollain myydä?

Vierailija
4/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoilla on tapana nousta. Enää edes feikkikorut eivät ole edullisia.

Vierailija
5/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kevään alennusmyyntejä.

Vierailija
6/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta käytetyt. Mulla olis laadukkaat Kohinor silver -napit tosi kimmeltävällä kivellä menossa just myyntiin

Mistä näitä käytettyjä koruja voisi luotettavasti ostaa? Haaveilen timanttikorvakoruista, mutten koskaan suostuisi maksamaan nelinumeroista summaa korvakoruista. Kipuraja menee n. 500€ eikä sillä hinnalla saa haluamani kaltaisia timantteja, joten on tyydyttävä halvempiin vaihtoehtoihin.

Vierailija
7/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa pantti kauppojen sivuilta. Sieltä saa edullisia koruja. Nytkin oli yhdellä sivustolla hopea korvakorut timanteilla 130,-. Mies ostaa aika paljon kultakoruja joita sitten vie kultasepälle ja teettää niistä mieleisiään koruja itselle tai usein minulle. Tai investoi muuten. Varsinkin kultaa kannattaa ostaa.

Vierailija
8/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä käytettyjä koruja voisi luotettavasti ostaa? Haaveilen timanttikorvakoruista, mutten koskaan suostuisi maksamaan nelinumeroista summaa korvakoruista. Kipuraja menee n. 500€ eikä sillä hinnalla saa haluamani kaltaisia timantteja, joten on tyydyttävä halvempiin vaihtoehtoihin.

Katso Helsingin Pantin sivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä