Korujen hinta!
Ajattelin ostaa itselleni synttärilahjaksi korvikset. Ihan sellaiset tavalliset hopeiset napit, joissa ehkä voisi on feikkitimantti, eli cubic zirkonia tms. Ei ihan huonointa kultajousi-laatua, vaan sellaiset hyvät korvikset arkikäyttöön.
Ihan älyttömiä hintoja! Kivettömät, laadukkaamman oloiset hopeakorvikset maksaa 100€ ylöspäin ja ookoon näköisellä cz-kivellä 150€ ylöspäin. Olen vissiin pudonnut kelkasta korujen hintojen suhteen.
Kommentit (8)
Juuri tänään katsoin .Hetkinen. Jos löydän laitan tänne.Halvalla ja hienoja.
Itse haluaisin ostaa koska varastettiin kauniit creolit joissa kivi. Mielellään timantti.Onko jollain myydä?
Hinnoilla on tapana nousta. Enää edes feikkikorut eivät ole edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Osta käytetyt. Mulla olis laadukkaat Kohinor silver -napit tosi kimmeltävällä kivellä menossa just myyntiin
Mistä näitä käytettyjä koruja voisi luotettavasti ostaa? Haaveilen timanttikorvakoruista, mutten koskaan suostuisi maksamaan nelinumeroista summaa korvakoruista. Kipuraja menee n. 500€ eikä sillä hinnalla saa haluamani kaltaisia timantteja, joten on tyydyttävä halvempiin vaihtoehtoihin.
Kannattaa katsoa pantti kauppojen sivuilta. Sieltä saa edullisia koruja. Nytkin oli yhdellä sivustolla hopea korvakorut timanteilla 130,-. Mies ostaa aika paljon kultakoruja joita sitten vie kultasepälle ja teettää niistä mieleisiään koruja itselle tai usein minulle. Tai investoi muuten. Varsinkin kultaa kannattaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta käytetyt. Mulla olis laadukkaat Kohinor silver -napit tosi kimmeltävällä kivellä menossa just myyntiin
Mistä näitä käytettyjä koruja voisi luotettavasti ostaa? Haaveilen timanttikorvakoruista, mutten koskaan suostuisi maksamaan nelinumeroista summaa korvakoruista. Kipuraja menee n. 500€ eikä sillä hinnalla saa haluamani kaltaisia timantteja, joten on tyydyttävä halvempiin vaihtoehtoihin.
Katso Helsingin Pantin sivuilta.