Millaisia treenejä teette kotona?
Itse olen tykästynyt tähän. Samalla katselen telkkaria ja tabletilta pyörii juoksu.
Kommentit (8)
Tanssin ja heilun sandbellien kanssa.
Nostelen puntteja ja teen lihaskuntoliikkeitä. Ennen myös jumppasin, mutta nykyinen olohuoneen pöytä on turhan raskas siirtää tieltä. Hoidan lenkkeillyt ulkona.
HIUKSET KIINNI! Onpa ärsyttävä kun koko ajan korjailee.
Teen mummujumppaa omalla ohjelmalla.
Tanssin, joogaan, roikun voimistelurenkaissa, ajan kuntopyörällä, nostelen painoja, hypin, kävelen, steppaajien stepperillä, teen vatsalihasliikkeitä.
Mavetan sohvaa kun ryhävalaan kokoinen vaimo istuu siinä. Ensi vuonna voimamies kisoihin.
Kahvakuula- ja kehonpainotreenejä pääasiassa. Youtubesta Juice & Toya ja Caroline Girvanin kanava on suosikkejani. Myös erilaiset tanssitreenit on kivoja, esim. Emkfit ja Steezy on kanavia joilta olen tehnyt viime aikoina treenejä. En ole koskaan käynyt tanssitunnilla, mutta nyt kun on oppinut vähän jotain perusliikkeitä ja koordinaatiota yksin treenatessa, niin on alkanut joskus alkaa käydä jollain oikeilla tunneilla.
En trena koskan kotona. Käyn urheilupustojen ilmaiset kuntolaitet päivitäin.Riitää minulle ja saan raitista ilmaa.