Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja ja oppilas suhde

Vierailija
12.04.2022 |

Fantasioita näistä on paljon mutta kuinka moni opettaja on oikeasti pannut oppilasta tai oppilas opettajaa ?? . Aikuiskoulutuksen aikuiset oppilaat on eri juttu kun voidaan salaa touhuta eikä ole niin vakavaa kahden aikuisen välillä kuin teinien kanssa vehtaileva opettaja. Kertokaa kokemuksia `???

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisopettajana (29v) yläasteella todella tuntee varsinkin näin keväänä niiden kuolaavien teinipoikien katseet takapuolessaan. Ikinä ei tulisikaan mieleen harrastaa seksiä oppilaiden kanssa. Tosin oppilaan isät ovat olleet aika kuumia tapauksia ja muutama onkin eksynyt yökylään.

Tykkäätkö isosta kyrvästä ja oletko saannut sellaista?

Vierailija
22/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun olin ylä-asteella niin siellä oli seksikkään oloinen matikan ope. Olin noin 15 ikäinen miehenalku silloin. Koulussa ei tapahtunut mitään, mutta jälkeenpäin kun olin noin 20v. niin tavattiin tämän maikan open kanssa sattumalta eräissä häissä. Molemmat sopivasti hiprakassa, ja se johti seksiin Hänen luona, ja tapailimme senkin jälkeen monta kertaa. Elämäni parasta seksiä tämän naisen kanssa.

Vai että Hänen luona? 

Taivaas ei oo vaaraa vaikka kuinka panet Saaraa. Kun mä kuolen kaikki kortonkini saat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mieli tekis.

Vierailija
24/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa luokkakaveri antoi miesopettajan puristella tissejään ravintolan takahuoneessa yhtenä aika huuruisena iltana. Olin katsomassa, kun tyttö otti tissit esille collegepaidan alta ja äijä leipoi tissejä ja imi nännejä. Myös varma tieto, että samainen opettaja sai säännöllisesti pillua pari vuotta myöhemmin toiselta lukiotytöltä. Eronnut ja karismaattinen mies, niin lukiotytöt kävi siihen kuumana.

Vierailija
25/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin opiskelijana ollessani kesälomalla kotikaupungissani entisen lyseoni viisikymppisen kuvaamataidonopettajan. Olin osallistunut hänen kuvaamataidon kerhoonsa. Hän halusi jutella, kuulla mitä minulle kuuluu, ja hän kutsui minut mökilleen saunomaan.

Opettajalla oli "maine". Hän oli naimisissa, mutta jotenkin aavistin, että hän oli jollain tavalla kiinnostunut minusta myös eroottisesti. Se kiinnosti, vaikka itse varsin umpihetero olenkin. Saunottiin, juteltiin, käytiin uimassa. Jollain kummalla tavalla siinä syntyi sanaton yhteisymmärrys. Lehtori katseli, vaivihkaa, ja annoin hänen katsella, jopa niin että itse asetuin katseltavaksi. Se oli tavallaan kuin eroottinen vastapalvelus, ja voin tunnustaa, että kokemuksena erittäin miellyttävä, kiihottavakin, lämmin. Se kai oli tarkoituskin.

Vierailija
26/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan tälläinen sankariopettaja passitettiin kotimaahansa kärsimään tuomionsa 14 vuotiaan kanssa seksisuhteesta.

Vierailija
27/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH:n asteikolla lukiotytön pimpsa tulee heti monsuunin jälkeen. Se on kiimaa ennen arkisen elämän ikäviä realiteetteja. 

Vierailija
28/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin opiskelijana ollessani kesälomalla kotikaupungissani entisen lyseoni viisikymppisen kuvaamataidonopettajan. Olin osallistunut hänen kuvaamataidon kerhoonsa. Hän halusi jutella, kuulla mitä minulle kuuluu, ja hän kutsui minut mökilleen saunomaan.

Opettajalla oli "maine". Hän oli naimisissa, mutta jotenkin aavistin, että hän oli jollain tavalla kiinnostunut minusta myös eroottisesti. Se kiinnosti, vaikka itse varsin umpihetero olenkin. Saunottiin, juteltiin, käytiin uimassa. Jollain kummalla tavalla siinä syntyi sanaton yhteisymmärrys. Lehtori katseli, vaivihkaa, ja annoin hänen katsella, jopa niin että itse asetuin katseltavaksi. Se oli tavallaan kuin eroottinen vastapalvelus, ja voin tunnustaa, että kokemuksena erittäin miellyttävä, kiihottavakin, lämmin. Se kai oli tarkoituskin.

Siis menittekö katselua pidemmälle? 

Vierailija
29/38 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yläasteikäisenä ja lukiolaiskollina haaveilin useammankin naisopettajan kanssa tunnin jälkeisestä seksistä.

runkkasin näille usein.

en ymmärrä miten jotkut pojat, jotka tällaista onnea ovat kokeneet, menevät laulamaan ja paljastamaan sen nasiopettajan. En koskaan olisi ollut näin epäreilu, vaan nauttinut aikuisen naisen pillusta ja pyllystä.

Joo, sama juttu. Ei yhtään kiìnnostaneet ne 14-15v tissittömät ja pienipeppuiset pissikset yläasteella tai muutamaa vuotta vanhemmat lukiossa kun naisopettajien joukossa oli ihania, tyylikkäitä leidejä hameissaan ja sukkahousuissaan, rintaliivit ohuen paidan läpi kuultaen ja rintavako paidan kauluksesta pilkottaen. Näille sitten illalla runkattiin ennen nukkumaanmenoa.

Paras runkkufantasia oli kuitenkin kaverin äiti, nelikymppinen leskirouva, jonka pillun näin joskus 15-vuotiaana kaverilla yökylässä ollessani. Menin yöllä vessan ja rouvan makuuhuoneen ovi oli auki. Hän nukkui vatsallaan toinen jalka koukussa ja yöpaidan helma oli noussut ylös. Silloin näin ensimmäistä kertaa isot ja tummat häpyhuulet ja niiden välissä vaaleanpunaisen pillunaukon. Ainakin viisi vu8tta runkkasin tälle mielikuvalle kunnes sain ekaa kertaa tutustua lähemmin pimpin saloihin.

Vierailija
30/38 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pannut opettajaa mutta paras ystäväni kyllä. Aika monet luokan tytöt olivat ihastuneita meidän fyssanopettajaan. Hän oli jossain 30 ja 40 välillä. Hän ei ollut edes erityisen komea mutta karismaattinen ja flirtti. Tuli vanhojen risteily ja tuo opesetä lähti valvojaksi. Minulle vamhemmat laittoivat stopin koska "alaikäisenä et baariin mene". Olin just alle 17. Paras ystäväni lähti ilman minua vaikka pelkäsikin jäävänsä yksin. Retken jälkeen hän sitten uskoutui että oli pannut tuon opettajaihastuksen kanssa. Kokemus oli ollut ahdistava vaikkei ystäväni osannutkaan kertoa mitään missä mies olisi painostanut tai varsinaisesti tehnyt väärin. Siihen loppui meidän molempien ihastus häneen. 

Vierailija
31/38 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden tyhmyyskiimassa sitä haaveilee vaikka vanhemmasta opettajamiehestä.

Sitten antaa vanhojentanssipäivänä saman ikäiselleen, että on normaali nuori. Ei enää kokematon.

Siinä välissä ikäkriiseilee nuoresta miehestä, tai ylipäänsä miehestä.

Nykyään sitä haaveilee naapurin miehestä 😆

Keski-ikäisenä. Sekin saman ikäinen, harmaapartainen, hottis tapaus.

Naimetm kuolaa miestä AINA ja toisinpäin. Ihminen on eläin.

Tänään näin kun pulut nussi.....niilläkin on enemmän seksielämää kun mulla

Mene sinne naapuriin vaan rohkeasti. Se kuitenkin toivoo että joku tulisi 😉

Vierailija
32/38 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden tyhmyyskiimassa sitä haaveilee vaikka vanhemmasta opettajamiehestä.

Sitten antaa vanhojentanssipäivänä saman ikäiselleen, että on normaali nuori. Ei enää kokematon.

Siinä välissä ikäkriiseilee nuoresta miehestä, tai ylipäänsä miehestä.

Nykyään sitä haaveilee naapurin miehestä 😆

Keski-ikäisenä. Sekin saman ikäinen, harmaapartainen, hottis tapaus.

Naimetm kuolaa miestä AINA ja toisinpäin. Ihminen on eläin.

Tänään näin kun pulut nussi.....niilläkin on enemmän seksielämää kun mulla

Eiköhän meistä jokainen ole jollain tavalla seksuaalisesti yksinäinen kun täällä palstalla luuhataan. 

Vierailija
33/38 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukiossa liikunnanopettajan sijaisena monta vuotta ja yo-lahjani tytöille oli se, että annoin halukkaiden imeä kaluani ja jotakin panin takaapäin niin, että heillä oli yo-lakki päässä.

Vierailija
34/38 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lukiossa liikunnanopettajan sijaisena monta vuotta ja yo-lahjani tytöille oli se, että annoin halukkaiden imeä kaluani ja jotakin panin takaapäin niin, että heillä oli yo-lakki päässä.

Entä olisitko antanut pojille samanlaista lahjaa, jos halukkaita olisi ilmaantunut? 

Vierailija
35/38 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä olisitko antanut pojille samanlaista lahjaa, jos halukkaita olisi ilmaantunut? 

En osaa sanoa, mutta minua vuorostaan karasi rehtori, historian ja matematiikan lehtorit.

Vierailija
36/38 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa ainakin on ihan tiedossa muutamat proffat jotka kutsuvat nuoria tyttöjä illalliselle. 

Eihän se laitonta ole kun ei kukaan ole alaikäinen mutta monet pitävät limaisena. 

Vierailija
37/38 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokalla sain tukiopetusta pyylevältä ja hiukan juopolta naisopettajalta. Ei ne sijamuodot vain jaksaneet kiinnostaa vaan opettajan isot tissit. 

Oltiin jo moneen kertaan käyty ne läpi ja en vain oppinut kun mietin miltä ne isot tissit tuntuisi tuntuisi käteen. 

Opettaja huomasin kuin tuijotin hänen tissejään ja tuikkojen farkkujen  lahkeessa jöpöttävä kankee kalu. 

Varmaan sinkkuopettajalla teki mieli, mutta ajatteli pitää virkansa ja pakeni punastellen paikalta.

Vierailija
38/38 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten tapahtui että panin entistä oppilastani. Hän on nyt reilu 20 ja minä yli 40. Baarissa tavattiin ja seksiksihän se meni. Puhuttiin vielä että ehkä tavataan uudestaankin kun on täällä kesätöissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi