mitä ajattelette tatuoijista?
heii olen 18v kohta 19v nuori ja olen ruvennut harjoittelemaan tatuoimista haluisin tietää että onko tatuoiminen teistä oikea ammatti ja mitä ajattelette tatuoijista? olen siis yrittänyt etsiä itselle sopivaa alaa 16 vuotiaasta lähtien ja olen ollut monissa eri kouluissa mutta lopettanut ne kesken koska ne eivät ole kiinnostaneet minua mutta nyt olen löytänyt tän alan :) myös motivaatiolliset viestit ois kivoja koska mun perhe ei oikeen usko et pystyn tekee tästä itelleni ammatin :/
Kommentit (3)
Eipä herätä suurempia ajatuksia, työhän se on siinä missä muutkin ja varmaan tekijällekin palkitsevaa hommaa, kun saa tehdä sitä mistä pitää ja samalla toteuttaa toisten haaveita (siis mikäli osaa oikeasti tatuoida kunnolla). Ainakaan pienessä kaupungissa voi kuitenkin olla hankalaa löytää riittävästi asiakkaita, että sillä itsensä elättäisi ja alku on muutenkin varmasti vaikeaa, kun harva haluaa olla "koekaniinina" kokemattoman ja tuntemattoman tekijän tatuoitavana. Mutta jos onnistut pääsemään jonkun palkkalistoille, niin sillä tavalla ehkä helpompi päästä alkuun.
ok väärä paikka kysyy i guess💀