Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naarmut ja mustelmat

Vierailija
06.10.2015 |

Olen mies, jolla on erikoinen fetissi. Kiihotun siitä, kun vartalossani on se seksiä harrastaessa tulleita naarmuja, nirhaumia, mustelmia, fritsuja, mitä vaan muistoja tapahtuneesta. Näiden saaminenkin on ihanaa ja mieletöntä, mutta fetissini on nimenomaan käyttää näitä merkkejä siihen, että palaan tuohon hetkeen jolloin ne minulle tuotettiin. Pidän rajusta seksistä, puolin ja toisin, kun tunnetta ja intohimoa on mukana, se näkyy leikkiä harrastaneesta parista. En ole väkivaltainen, tai tahdo ottaa väkisin naista, että näitä merkkejä saisin. Päinvastoin, ne ovat muistoja todellisesta kiimasta. Onko tavallista tällainen? Vai olenko ihan pervo? (jota mielestäni muutenkin kyllä olen)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin huuto-netistä alumiininen amerikkalainen "baseball-maila". Maksoi kympin ja on juuri sopiva kumppanin muksimiseen. Ja voihan sen päitä käyttää muuhunkin.....

Vierailija
2/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja minulla sama. En sanoisi että pidän kovin rajusta seksistä vaan nimenomaan intohimoisesta ja intensiivisestä. Meinaan seota nautinnosta kun mies puristelee, raapii ja läpsii pakaroitani tms. Muutenkin tykkäisin että esim. rintoja käsiteltäisiin vähän kovemmin, purtaisiin ja puristettaisiin kunnolla. Kaulan näykkiminen intohimoisesti ...huokaus. Olen tuoreessa suhteessa ja mieltymykset puolin ja toisin ovat vasta selviämässä, toivon todella että kaikki haaveet täyttyvät. Pakaroiden käsittely vaikuttaa todella lupaavalta. :)

Ja noita intohimon jälkiä toivon todella, polvet valahtavat veteläksi heti kun näkee vartalolla muiston intohimoisesta hetkestä, kynsien jättämät naarmut pakaroilla tai sormien puristusjäljet jne. Ihan niinkuin seksistä hellänä oleva alapää seuraavana päivänä ne muistuttavat ihanista hetkistä ja virittävät mieltä valmiiksi odottamaan seuraavaa tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niinkuin vaimoni

Tai tiedähäntä, lisäksi hän haluaa nännin-nipistimet ja että ruoskin häntä. Mutta ei vereslihalle, harrastamme tämmöistä 1-2 kertaa kuukaudessa muuten rakasteluaM50+.

Vierailija
4/4 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niinkuin vaimoni

Tai tiedähäntä, lisäksi hän haluaa nännin-nipistimet ja että ruoskin häntä. Mutta ei vereslihalle, harrastamme tämmöistä 1-2 kertaa kuukaudessa muuten rakasteluaM50+.

Ruoskimisesta ei ole kokemusta mutta luin tänään tuota piiskausketjua täältä ja munasarjoja vihloo hullun lailla... Huh! Voi kun saisin sellaista. Vähän kyllä huolettaa kun mies vaikuttaa toivovan pykälää rauhallisempaa seksiä kuin minä. Mutta täytyy keksiä miten varovasti esittää toive. Tähän asti on isoilla vahvoilla käsillään kourinut ja silloin tällöin läppäissyt pakaroita yhdynnän aikana.

- 2 -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän