Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ADHD-aivot ja järjestyksen pitäminen

Vierailija
11.04.2022 |

Tämä on niiiiiin vaikeaa. Ehkä pystyisin elää jossain yksiössä tai pienessä kaksiossa ja saada jonkinlaisen järjestyksen pidettyä, mutta kun on isompi talo (jossa huonot säilytystilat) ja monta perheenjäsentä, niin on todella vaikeaa. Monesti on vain niin lannistunut olo, ettei pysty tekemään jotain työtä, jota olen suunnitellut. Mulla on nyt ollut tässä tori-ilmoitusten tekoa, ja sen takia kaikkia huonekaluja lojuu ympäriinsä väärillä paikoilla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki turha tavara (koriste-esineet yms.) minimiin ja säilytät ja ostat vain sellaisia tavaroita, joita oikeasti käytetään. Muut perheenjäsenet auttamaan siivoamisessa

Vierailija
2/6 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki turha tavara (koriste-esineet yms.) minimiin ja säilytät ja ostat vain sellaisia tavaroita, joita oikeasti käytetään. Muut perheenjäsenet auttamaan siivoamisessa

Hei, en pyytänyt mitään neuvoja, avauduin vain. Kyllähän mäkin ymmärrän, millä tavalla järjestystä pidetään, siis järjellä, mutta kun ei tässä järjestä olekaan kysymys, vaan neuropsykologiasta.

Enkä ole muutenkaan ihminen, joka ostelisi koko ajan tavaraa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemusta järjestyksestä ja jos on, niin miten silloin asuit? Yksiössä tai kaksiossako?

Vierailija
4/6 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun aivot korjaannu elintilaa pienentämällä.

Vierailija
5/6 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kokemusta järjestyksestä ja jos on, niin miten silloin asuit? Yksiössä tai kaksiossako?

Kyllä mun koti oli suunnilleen järjestyksessä, kun asuin yksikseni yksiössä. Mun ja miehenikin kaksio oli ihan ok järjestyksessä.

Ap

Vierailija
6/6 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun aivot korjaannu elintilaa pienentämällä.

Koin pienemmässä asunnossa asuessani, että oli helpompi pitää kokonaisuus hanskassa, ja asuntoni olikin ihan hyvässä järjestyksessä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän